3D UL

AnaBanana

Gift med forumet

Noen som har bestemt seg for å ta det? 

Hadde det med førstemann, så føler nesten at vi må gjøre det denne gangen og. Hadde blitt litt sur om broren min hadde bilder og video fra magen og ikke jeg. 

Jeg tok 3d ul allerede i uke 13. Heeeelt fantastisk! Fikk både bilder og film. Syns nesten allerede da vi kunne se hvem jenta vår ligner på :) Stas :):)

Oi, ja det var tidlig. Så artig da :)

Tenkte å vente til uke 28 eller noe rundt der, har hørt at det er da det er best. Men får ringe og høre med de. 

Tror de gjør det her i tilegg til ord. UL, hvis det er sant da er vi skikkelig heldige :)

Ja, da er dere heldige. Vi må nok ut med 1300. Galskap, sånn egentlig. Men men, gjorde det hele mer virkelig sist gang. Hjalp meg å forberede meg litt på hva som skulle komme 

Ja tenker det samme som deg AnaBanana. Så blir vel til at vi drar på 3D.

Vi og hadde det til jenta vår, så regner med vi gjør det nå også. Jeg droppa å ta ul i uke 12 denne gangen, så da fortjener jeg 3D syns jeg....

AnaBanana skrev:

Noen som har bestemt seg for å ta det? 

Hadde det med førstemann, så føler nesten at vi må gjøre det denne gangen og. Hadde blitt litt sur om broren min hadde bilder og video fra magen og ikke jeg. 

Jeg ser den altså! Jeg ville også tatt nå om jeg tok med førstemann, men det gjorde vi ikke så da føler jeg det samme som deg, bare motsatt her. så her blir det ingen 3D-ul ;)

Hehehe ja. Må gjøre likt veitu 

Vi var også på 3d-ul med førstemann, så vi "må" nesten gjøre det denne gangen også :D Var veldig kjekt forrige svangerskap, så vi gleder oss allerede til å gjøre det dette svangerskapet også :D Vente til etter ordinær ul før vi bestiller time da.. 

Ingen planer om det her nei. Får til sammen 6 ultralyder og synes det er mer enn nok. Kan hende det blir gjort i forbinnelse med studien jeg er med i, men gjør det ikke "frivillig" ellers

Nei, tror ikke vi tar det. Tok det ikke med storebror så da blir det nesten litt rart å gjøre det denne gangen ;)

Her er ingenting spikret.
Dersom vi ikke får vite kjønn på ul i Sverige (de ser ikke etter, så ser man det ikke tydelig med en gang, er vi ikke 'garantert' at de sjekker det..) og siden jeg er veldig nysgjerrig, så blir nok en 3d ul, men om de ser kjønn på ordinær ul får vi se an det hele :) Men skal det tas blir det 'senere' :)

Back
Topp