3D UL???

mp86

Blir kjent med forumet
noen som allerede har vært på 3d ul? skal ikke før i slutten av november og er sååå spent da de ikke klarte helt å se kjønnet på den ordinære ul. Skal forresten  på privatklinikken barn i magen (tror den heter det) som ligger i Bodø..noen andre som har vært der/ eller skal dit?? Har sååå lyst til å begynne å handle inn litt farget tøy. Men får vel bare holde ut. jodmor trodde det kunne være ei lita jente dær inne<3 får bare vente i spenning..<3

Vi har ikke vært, men skal den 21. november :) Vi skal til På vei i Bodø, er såå fornøyde med de, har vært der to ganger tidligere :)

Skjønner du vil handle litt farget tøy ja, får håpe de ser det på 3D UL :D

Samme som hos deg, de trodde det ar ei jente ved ordinær ultralyd, men absolutt ikke sikre, så jeg gleder meg til neste for å få det bekreftet :-) Vi bestiller ingen egen 3d-ultralyd, for vi skal uansett på sykehuset i uke 28 for ny ul, så da håper vi at vi får en 3d-titt der, som vi fikk med forrigemann :-)

Vi skal den 14 nov.Er da 28uker=) Når vi var på o. ul. så var jordmora veldig usikker om det var en jente,mens fastlegen mente det var jente. Så blir spennende å se på 3D om det er jente,men satser på atd et stemmer=)

MiniBolle2012 skrev:
Vi har ikke vært, men skal den 21. november :) Vi skal til På vei i Bodø, er såå fornøyde med de, har vært der to ganger tidligere :)

oij.. vi skal faktisk også til Bodø den 21 november.. hehe=)var på vei klinikken het=) kanskje jeg ser deg da? :) Så de tar seg virkelig tida så det ikke bare blir rett inn og rett ut.?. åååh så jeg håper tiden fremover går fooooort;) hihi..

mp86 skrev:

MiniBolle2012 skrev:

oij.. vi skal faktisk også til Bodø den 21 november.. hehe=)var på vei klinikken het=) kanskje jeg ser deg da? :) Så de tar seg virkelig tida så det ikke bare blir rett inn og rett ut.?. åååh så jeg håper tiden fremover går fooooort;) hihi..

Kanskje vi har time etter hverandre? :D

De tar seg goood tid, viser og forteller, passer på at man får fine bilder osv. Er en fantastisk opplevelse :)

Jeg har vært !! :) Var der nå i uken, det var kjempestas altså, men jeg må inrømme at det ikke var helt etter forventningene. Personlig synest jeg det var mye bedre å se babyen i vanlig ultralyd. Det er jo det du gjør forsåvidt, men så tar hun et utsnitt, og lager det om til 3d bilder. Jeg har sett venniners bilder som har vært der i uke 25 og videre, og egentlig var jo kvaliteten nesten like bra nå bare i uke 22, synest jeg da.. ..  :)  Jeg skal vertfall heller bruke pengene på en vanlig ul, enn 3d i mitt neste svangerskap, men nå har jo jeg sett det, og det unner jo jeg absolutt alle, for det var jo veldig spennende og se ansiktet og slik :) Lykke til vertfall, og ja en ting til, på 3d ser man vertfall kjønnet nesten 100% Sikkert ! 

Back
Topp