3D ul, verdt pengene?

Tiemi

Flørter med forumet
Tenker mye på om vi skal på 3D ultralyd, begynner å bli nysgjerrig på hvordan lille ser ut, om alt er bra osv. Men har egentlig nok å bruke pengene på for tiden og fikk jo vite det vi ville vite på ordinær ul. Så er det verdt det? Syntes det er litt skummelt og jeg da, tenk om de finner noe galt, eller om man betaler så mye og ikke er fornøyd. Vil jo gjerne ha med noen fine bilder også! Har forresten morkaken foran, har dette noe og si for resultatet tro?

Det komme vell helt ann på om du syntes det er verdt pengene? :) Hvis du går veldig mye rundt å tenker på hvordan den lille ser ut, og om alt er bra osv, så hvorfor ikke? Tror ikke noen ville sagt at det ikke var verdt det. Men det er jo de som ikke får se ansiktet skikkelig og sånt, men det vet du jo ikke før du går selv :P 

Vi velger å ikke ta 3d siden vi ikke ønsker å vite hvordan lille ser ut. Noe må være usett fram til fødselen mener vi :) Jeg vet av mange som har blitt kjempeskuffet på 3d, men er jo ikke sikkert dere blir det. Dere fikk vel bekreftet alt er bra på ordinær ul.

Aner ikke om jeg syntes det er verdt det, er jo ganske dyrt. Aner ikke hva jeg kan forvente meg heller siden jeg ikke har vært på det før :) Og hvordan resultater man får er jo veldig individuelt. Så syntes det er vanskelig å bestemme seg! Var egentlig bestemt på at jeg ikke skulle siden det ikke er nødvendig, men nysgjerrigheten tar overhånd her ;) får nok gå litt i tenkeboksen..

Vi skal på 3 d i morgen:) Gleder meg masse til å se prinsessa igjen:) Det koster litt penger,men dette er min siste graviditet så tenker ikke så mye på pengene.Er heller glad for å få denne siste fantastiske muligheten til å se på den lille som vokser. Man angrer bare på det som er ugjort:)

Var på 3D med storesøster, og synes absolutt det var verdt pengene :) Men nå tror ikke jeg at vi orker, det var på en måte mest spennende første gangen - altså med 3D.

Får sett lillesøster så mye nå pga mange vanlige Ultralyder dette svangerskapet;)

Vi dro på 3D ultralyd da vi ikke fikk vite kjønnet på ordinær ul i uke 18. Jeg har alltid syntes 3D virker skummelt, men ble positivt overraska :) Dessuten fikk vi med en minnepinne med bilder og små videosnutter på, og de er jeg ofte innom og titter på. Det er vel ingen nødvendighet, men jeg syns absolutt det var verdt pengene. Dessuten tenker jeg at den lille jenta vår kanskje syns det er stas og se dette selv når hun blir stor :)

jeg har i alle fall lyst å dra på det :D de fleste jeg kjenner som har vært på 3D sier at man fort kan angre seg hvis man ikke gjør det.. Spesielt hvis det er første barnet :) skulle ringe å bestille time i dag men de var visst veldig opptatte så får ringe tilbake senere.. X)

jeg skal ikke ta det , men det er fordi jeg syns det er dyrt og at bildene rett og slett ser ekle ut (hvertfall de jeg har sett). men det er no bare du som kan avgjøre om du liker bilda og har råd til å gjøre det ;o)

Var på 3D i dag på Ultralydklinikken på Lysaker og er superfornøyd. Hadde egentlig time forrige uke, men da ville ikke lille gullet helt vise seg for oss. Først hadde hun hendene foran ansiktet, og deretter ansiktet helt opptil morkaken. Derfor ble det ny time i dag, og det synes jeg viser at de ikke vil at man skal gå ut derfra før man er fornøyd.
Synes det er godt å kunne ta en sniktitt og få en liten følelse hvordan hun ser ut. Fikk se i dag at hun allerede har masse hår på hodet og noen trekk kom veldig tydelig frem. Synes det er stor forskjell på bildekvaliteten på de ultralydklinikkene jeg var inne og så på før vi bestilte på Lysaker, så de innfridde absolutt. Fikk med oss en CD med masse bilder og film som vi skal titte på sammen i kveld.

Jeg syns ikke det er verdt pengene. Grunnen til at jeg dro til privat UL var i grunnen ikke fordi vi fikk se 3D, men gledet meg til å se hvordan det var og syns bildene på sykehuset nesten er finere.

Jeg var med første.. Da MÅTTE jeg med andre for å se om han lignet på søsteren.. og nå MÅ jeg for å se hvem han ligner på.. Vil ikke gjør forskjell på barna! hihi..

vi skal... har vært på det med 4 av 5 barn, så må jo det nå også... Jeg er så spent på hvordan han ser ut og om han har det bra... :) Vi skal da på lysaker, da vi har hørt så mye bra om dem... Har også morkaka foran, så det kan jo være at det kan bli vanskligere med gode bilder.. Men vi håper på det beste... :)

Ikke bestilt time enda, men tenkte å bestille til slutten av august / begynnelsen av september... De beste bildene får man visst mellom uke 26-32 mener jeg å huske :)

Back
Topp