3D ul spørsmål

melhuspia

Glad i forumet
Har bestilt time til 3D i dag, men glemte å spøre om jeg kan ha med flere enn mannen min med på timen.

Noen som vet? Vet ikke om det er forskjell fra plass til plass ,men jeg skal på Medicus .

Lyst å ha med barna mine [:)]

Det velger dere nok hels selv, dere betaler jo for timen.. Vet bare at de ikke anbefaler å ha barn med på ordinær UL..

Hadde med gubben og min mamma på 3D når vi var på 3D med nr 1... nå skal jeg ha med gubben om han får det til om ikke så veit jeg at ei av venninnene mine har sinsykt lyst å være med...

Har hørt det samme som Diddij sier...
Vet bare at de ikke anbefaler å ha barn med på ordinær UL..

men burde gå på 3D kanskje... ta en tlf å ring å hør med di på Medicus... så er du sikker...

Når de snakker om barn er det nok mindre barn enn mine hehe. Barna mine er 14 og 19 så bekymre mæ itj for det[:D]  va usikker om man kunne ta med noen ekstra. Artig å la de få se lille søstra si [;)] 

Hurra, når skal du på 3D da? :)

I det brevet jeg fikk fra Medicus står det ingenting om hvem man kan ta med seg, men det står at man bare må ringe om man lurer på noe, så det er sikkert bare å ta kontakt med dem :)

Eg skal ha med samboer, mamma, svigermor og våre to søstre! ;)
Men det kjem vel heilt an på kor god plass dei har kanskje!! Der vi skal har dei stor flatskjerm og sofa til dei som er med! ;)

Back
Topp