3D-ul på Majorstua

Badeand*

Forumet er livet
Noen som har vært der på ul? Skal dit på torsdag og er veldig spent på hvordan det blir :)
Det jeg har hørt har stort sett vært positivt. Og får man med bilder og film eller koster dette ekstra i tillegg til de 1500,- vi betaler?

Jeg har bestil time der til torsdag 18 mai...
Dette står det på hjemmesidene deres:

"På vår klinikk får dere som vordende foreldrene følge med på ultralyden på en storskjerm i farger, og dere får med dere hjem fire fargebilder og en CD-rom."

Så da regner jeg med at det er inkludert i prisen.

kor arti..[:D]
skal også 18 mai, gleder meg. men jeg skal ikke på maijorstuen, men til bodø, der koster det 600.
kansje det ikke er inkludert der?[&:]

ORIGINAL: linecatrin

kor arti..[:D]
skal også 18 mai, gleder meg. men jeg skal ikke på maijorstuen, men til bodø, der koster det 600.
kansje det ikke er inkludert der?[&:]

VEL - eller så er det noe med at man kan da sinnsyke priser for det meste i Oslo - og spesielt på Majorstua! 

skal på 3d ul selv i juni, gleder oss. koster litt, men er morsomt å ha seinere også! måtte vente i noen uker på grunn av stor pågang. har gått opp 500kr bare etter jul!
er nok hvert det for det!

Jeg var der 16.mai. Tenkte jeg bare ville 'advare' deg litt så du ikke har urelalistisk forventninger... Hele seansen koster 1000 kroner på Majorstua. Da får du et 15-20 min live-show på storskjerm på legens kontor. Jeg synes nok han var litt merkelig den legen vi hadde; han mumlet på gebrokkent tysk og jeg sa mye 'hæ?' Ville jo ha med meg så mange opplysninger som mulig, men vanskelig å forstå alt han sa! Det hele bar litt mye preg av rutine, så IKKE BLI SKUFFA! Det var godt å komme hjem og kikke på film-snuttene og bildene i ro og fred. Har mye glede av de og angrer ikke på investeringen [;)] Vi fikk til og med se at den lille prinsessa som er på vei har nesa til pappa'n sin! - utrolig morro [:D] Dessuten fikk vi vite hvor mye hun veier nå, og hvor mye hun sannsynligvis kommer til å veie ved termin.

Lykke til!

Har vært der nå og jeg var veldig fornøyd egentlig. Eneste problemet vårt ble det at vesla ikke gadd å snu seg for å se på oss...Hun lå i profil hele tiden, men vi fikk se henne sutte på totten og gni seg i øynene. Vi fikk en halvtime live show. Var nok samme legen vi fikk. Artig kar, men var ikke alltid enkelt å følge med på hva han sa, men det gikk greit

Hele seansen koster 1000 kroner på Majorstua.

???
Jeg var der 2 dager etter deg og betalt 1500 kr.
Prater vi begge om majorstuaklinikken?

Det kostet 1000 før så de som bestilte før prisen gikk opp fikk den gamle prisen.(jeg som hadde tenkt til å bestille leenge før jeg gjorde det [:@])

Ah! Men DA skjønner jeg!
Det er ganske mye å gå opp da - 50%!!!

Jeg og hadde tenkt til å bestille lenge før....

Back
Topp