3d ul?? Noen som skal ha dette?

Lykketrollet:0)

Forelsket i forumet
Jeg vurderer 3d ul:) Noen som har gjort dette før? Når må man evt bestille time og til hvilken uke?

Vi skal helt klart det! Var på det sist og vil gjøre det samme nå. Leste litt om det her om dagen og man burde ta det mellom uke 25-30 (hvis jeg husker rett, sto litt forskjellig på forskjellige sider) så  kan være greit å bestille time snart tenker jeg... Kan lønne seg å vente til nærmere uke 30 for da er babyen litt tjukkere.

Vi skal ikke det denne gangen, men var det med nummer to:)
Bestilte meg time hos en privat klinikk, tok i uke 27. Fikk fine filmsnutter og bilder!:)

Jepp! Tok det med første, må nesten ta det denne gangen også. Jeg føler jeg må vite helt sikkert kjønnet også, selvom de sa på den ordinære at de var "ganske sikre". Holder ikke. Hehe 

Vi var med storesøster så vi "må" med den lille også... uke 26-27 skal være perfekt for 3D :) 

Var i uke 20 med andre gullet her, og det var fordi jeg ville vite at det var gutt! Hadde så utrolig guttefølelse at jeg bare måtte finne det ut da jeg var sør i landet;-) de har det nemlig ikke her oppe, så når vi reiser sørover igjen i sommer så skal vi gjøre det igjen, for selv om det var tidlig da, var det en fantastisk opplevelse! Denne gangen i uke 24, 25 eller 26 ;-)

Var ikke det sist så har ikke tenkt nå heller.. meeeen om vi ikke får vite kjønn neste uke kan det nok hende jeg bestiller meg en time alikevel :)

Jeg va på ordinær ul på Stavanger universitets sykehus. Der fikk jeg 3D ul :):) helt fantastisk !!!! :) :) fikk mase bilder med hjem :) :)

Har veldig lyst, så skal prøve å få tid når vi skal sørover... Var med nr 1 men nr 2 fikk vi ikke til siden tilbudet ikke er her. Var i uke 32 med første og det var litt sent så prøve litt tidligere denna gangen... Syns absolutt det var verdt det :)

Jeg skal ha ekstra kontroll på sykehuset i uke 28 og da får jeg 3d,hvor flinke de er vet jeg ikke så vi får se ;) Jeg har aldri vært på det før så det blir spennende :)

Dette fikk jeg til svar fra MR-Klinikken i Ålesund da jeg spørte :

For 3D er det mest optimalt mellom uke 26 og 28.  Men det går helt fint mellom uke 24 og 34.

Jeg har bestilt, selv om min mann er litt i mot det, da det koster litt.. Fått time 3/7..  Er da i uke 26+3 :))
Vi fikk ikke vite kjønn på ordinær UL, så er MEGA spent :)) 

Jeg har veldig lyst denne gangen:0) Dette er jo siste graviditet også, så jeg må slå til nå om jeg skal få oppleve det:)

jepp :) var på 3 ul sist så skal det denne gang og :) fikk vite fra jm at det var lurt å gjøre det før uke 30. :)

vi var sist gang men usikker denne gangen :-) har ikke tenkt så langt rett å slett...men siden sambo insisterer på å vite kjønn denne gangen så er det ikke utenkelig :-)

Ja det skal vi
Var det sist også og vil ha samme fine bildene og film av denne også.
Bestilt time 2.Juli da er jeg 27+3

Labambie skrev:
Jepp! Tok det med første, må nesten ta det denne gangen også. Jeg føler jeg må vite helt sikkert kjønnet også, selvom de sa på den ordinære at de var "ganske sikre". Holder ikke. Hehe 

Samme her :) Tok med førstemann, og vil gjerne gjøre det denne gangen også. Positivt med gode bilder og dvd med hjem! Skal putte i babyboken, så de kan se når de blir større :)
Og så vil vi se om vi kan se kjønnet bedre da.. gjemte seg litt på den ordinære..

jeg skal også 19 juni:) da er jeg 26+3 so da skulle dem se bra. .vi har vert på ordinær ul men da va lisje nurke so sprettig og aktiv at det va nesten umulig å se henne:)

Back
Topp