Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh... Kanskje jeg kan smiske litt med mannen ^^Tenkte å tipse dere som bor i Oslo eller omegn om ett sted på vika der de har 3d ul til 700 Kr.. Skal dit i morgen.Så hvis noen vil ha telefon nr dit,si bre ifra![]()
Så kjiptI dag var dagen, Jeg kunne ikke vært mer skuffet. Babyen lå med hele kroppen ned så fikk visst ingen gode bilder. Prisen var lav og det forstår jeg godt at det var,legen visste tydeligvis ikke hvordan man tok Ul i 3d.Så fikk sett litt i 2d.. måtte betale for det og ble ikke tilbudt en ny time,,Anbefaler ingen å gå dit.
Uff.. kjedelig å betale såpass for en dårlig opplevelse.. Vil anbefale Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim jeg!! Der er det SÅ bra!!Han legen tar seg goood tid, var der i uke 12 og lå vel i nesten 30-40 min og kosa oss med både 2D og 3D av mini.. Skal tilbake dit igjen fredag 8.feb.
Er litt stress å komme seg ut dit,men SÅ værdt det!! Ikke hørt noe godt om verken majorstua, city, byporten eller noen i oslo generelt, så vi tar ihvertfall turen opp til jessheim. Viktig at man får en god opplevelse når det koster såpass med penger som det gjør..
Var på Majorstua klinikken, fikk ikke vite kjønn der. Kostet 1300 kr, var der i 7 min.