TeaCup
Gift med forumet
Nå er vi på vei til 3d ultralyd! Har time kl 12 og håper at alt ligger til rette for fine bilder og sist men ikke minst; at vi får vite kjønnet! :)
Det gikk veldig bra!
Jordmora var like trivelig som hun var forrige graviditet, babyen var fortsatt like frisk og fin som på den ordinære. Men den likte å skjule ansiktet med både hender og navlestreng! Hehe, men noen fine bilder ble det likevel om enn litt uklare. (skal prøve å få lagt ut bilder en dag, men vi fikk bildene på cd og har ikke cd rom på denne dataen)
En ting var den lille imidlertid mer en villig til å vise fram og det var tissen!
Vi venter en liten gutt 
Jeg syns fortsatt det er litt uvirkelig siden jeg var såå sikker på at det var ei lita jente i magen, men jeg er selvfølgelig like lykkelig over at det er en gutt. Må bare venne meg til tanken og tenke litt nytt!
Og ikke minst skrive handleliste, jeg hadde jo alt i boks etter forrige jenta, trodde jeg!
Det gikk veldig bra!
En ting var den lille imidlertid mer en villig til å vise fram og det var tissen!
Jeg syns fortsatt det er litt uvirkelig siden jeg var såå sikker på at det var ei lita jente i magen, men jeg er selvfølgelig like lykkelig over at det er en gutt. Må bare venne meg til tanken og tenke litt nytt!