3d Ul i uke 33?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Har så lyst å ta 3d ul, men det er ingen ledige timer før jeg er i uke 33. Er det noen her som har vært så sent i svangerskapet?? er det vits å bestille seg time til det?

Vi skal på 3D UL når jeg er 32. Vi bestilt orinalt til uke 28, men har ikke fått noe gode bilder så langt, så hun ville ha oss inn igjen.

Tror det stod på deres nettside at det var best mellom 28-34, men du kan jo alltids ta en telefon til de du tenker å gå til å høre :-)

Vi var på 3d ul i uke 28 å da spurte jeg om Det å ho vi brukte hadde akkurat hatt inne noen i uke 34 som hadde fått kjempe fine bilder[emoji4] ho så at det kommer mer ann på dagsformen, fostervann, barnets posisjon osv[emoji4]

Har så lyst å ta 3d ul, men det er ingen ledige timer før jeg er i uke 33. Er det noen her som har vært så sent i svangerskapet?? er det vits å bestille seg time til det?
Det kommer rett og slett an på plassen i magen, foster vann etc :) Man kan være heldig eller ikke, så det blir en vurderingssak

Ser det varierer veldig fra plass til plass hva de anbefaler. Nron uke 23-29, noen 28-32 osv :) jeg ville bestille time i uke 32+3, men ble frarådet dette av sekretæren da det var veldig i grenseland på om de fikk gode bilder.

Vi var i uke 28, men fikk ingen gode bilder siden lillebror låg med ryggen ut og ansiktet inn mot min rygg.
Vi får komme tilbake i slutten av august, og da er jeg 33 uker :) Jordmoren sa at vi kunne få kjempe fine bilder i uke 33 også! Bare lillebror ligger fint til :)

Back
Topp