3D UL i Oslo?

Frkmy

Betatt av forumet
Hei! Jeg og mannen reiser til Oslo i slutten av oktober, og lurte på om vi kunne benyttet muligheta til å ta 3D ultralyd. Noen som vet om klinikker i Oslo som tilbyr dette og kan anbefale? Må kanskje bestille god tid i forveien?

Ultralyd klinikken på Lysaker brukte jeg sist :) veldig fornøyd og koster 1400kr :)

På Oslo city i øverste etasje kan man få time på dagen :)

Har hørt mye bra om Majorstuaklinikken. Synes 3d er litt creepy hehe, men har hørt det kan avdekke ting man ikke ser på 2d så får vel booke en tid etterhvert #hønemor

Noen som har vært i øverste etasjen på oslo city og tatt 3d ul der? :)
Ja, faren til venninne min jobber der så jeg får timer gratis :) Var der på tul i uke 11 og da tok han 3D.. Skal det igjen den 30. august ( :D ) og dagen etter er jeg 20 uker så da ser vi sikkert mye kult :-)

Har du hatt time der før? Drev å googlet nå og Ultralydklinikken fremstod nok som mest profesjonell i mine øyne :) Tenkte jeg burde få ut fingern å få booket.

Ja, jeg var der på 3D med min datter i 2014 og på en tidlig ul nå dette svangerskapet! Utroooolig dyktig han som jobber der.. Skal til han i oktober på 3D :) gleder meg :D anbefales!

Ja, jeg var der på 3D med min datter i 2014 og på en tidlig ul nå dette svangerskapet! Utroooolig dyktig han som jobber der.. Skal til han i oktober på 3D :) gleder meg :D anbefales!
Supert! Da skal jeg få booket :) Hvilken uke går du for? Har lest 28 men tar gjerne imot erfaringer ;)

Back
Topp