3D-UL i Oslo - dere som har vært

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hvor var dere?

Hva kostet det?

Hva fikk dere for pengene (antall bilder, dvd, cd osv)?

Takk[:)]

Vi var på Majorstua første gangen, fikk fine bilder(5stk) og cd med ca 15bilder og 5 video"snutter". Vi hadde med medisinsk vurdering. Kostet 1500kr. Uten koster 1200kr...

MEN sist gang dro vi til Sandvika. Kostet ca 800kr, men han kan ikke ta medisinsk vurdering! Fikk vel 5-6bilder og cd med 50bilder!! Han var veldig hyggelig og grei. Nyere og bedre kvalitet enn Majorstuen!! Anbefales![:D]

ORIGINAL: Jean81

Vi var på Majorstua første gangen, fikk fine bilder(5stk) og cd med ca 15bilder og 5 video"snutter". Vi hadde med medisinsk vurdering. Kostet 1500kr. Uten koster 1200kr...

MEN sist gang dro vi til Sandvika. Kostet ca 800kr, men han kan ikke ta medisinsk vurdering! Fikk vel 5-6bilder og cd med 50bilder!! Han var veldig hyggelig og grei. Nyere og bedre kvalitet enn Majorstuen!! Anbefales![:D]

Var på majorstua. fikk 5 bilder. en cd med bilder og video av han. og medinsink vurdering. for 900 kr. men det er jo snart 4 år siden. jeg vet de har gått opp i pris. ringte de når jeg gikk gravid igjen, men da kostet det 1500 kr. så bestilte heller på Gjøvik. (bor midt mellom [;)])

ORIGINAL: Labambie

www.ultralydklinikken.no det er den i Sandvika. Der var vi, han er utrolig flink!! Du kan bestille time online.

Er den klinikken som driver på å skal etablere seg i Tromsø, men det er utsatt. Har sendt de mail for å høre om de vet noe mer, kanskje jeg rekker UL der[:D]
Litt enklere å kjøre til Tromsø enn å reise til Oslo ja.

ORIGINAL: Kittekat

Var i Sandvika. Kostet vel 800kr.
Fikk med 5-6 bilder, og en cd med 40-50 bilder og videosnutter. Fikk også ny, gratis time fordi jeg ikke var fornøyd med første timen.[:)]

Anbefales! Skal dit neste gang også![:)]

Då er jo oppfølgingsspørsmålet: Kva var det du ikkje var fornøgd med?

Back
Topp