3D UL i dag

Åååååå :Heartpink
Hvor langt på vei er du?

Det er risikoen ved å ta det for tidlig :/
Men flotte bilder uansett, verdt å bruke penger på et slikt minne :)

Oj, da får vi jo nesten samtidig. Er 26+6 i dag :)
Mini her ble målt til 900 g på mandagen da vi var på vekstkontroll :)

Ja da er det ikke mye om å gjøre :-) Ja hun mente hun lå 4% under snittet , og det utgjør 40 g sa hun i dag.
Hvorfor går du på vekstkontroll hvis jeg kan spørre? :-)

Ja da er det ikke mye om å gjøre :) Ja hun mente hun lå 4% under snittet , og det utgjør 40 g sa hun i dag.
Hvorfor går du på vekstkontroll hvis jeg kan spørre? :)
Har svangerskapsdiabetes og lavt stoffskifte. Da følger de nøye med hvordan tilveksten er. Skal dit igjen om 4 uker. Var ihvertfall fint å høre at mini lå akkurat på gjennomsnittet :)

Ååå så nydelig ❤️ gleder meg til det er vår tur :)

Bildene var jo superfine <3 vi var på 3D 26+1 å da sa de hun veier en kg ganske nøyaktig :-O skal tilbake uke 29 blir spennende å se da

Bildene var jo superfine <3 vi var på 3D 26+1 å da sa de hun veier en kg ganske nøyaktig :-O skal tilbake uke 29 blir spennende å se da

å takk :-) <3 Er såå gøy med en snik titt på disse små. Spørs om jeg klarer å vente helt til hun er ute nå :p
Skjønner godt du gleder deg :D :D

Har svangerskapsdiabetes og lavt stoffskifte. Da følger de nøye med hvordan tilveksten er. Skal dit igjen om 4 uker. Var ihvertfall fint å høre at mini lå akkurat på gjennomsnittet :)

Åja. Da skjønner jeg :-) Men da var iallefall mini helt perfekt størrelse <3

Så stas med 3D <3 Vi var på 3D ultralyd forrige uke vi også. Vår gutt lå 7% under gjennomsnittet, akkurat som søsteren hans også gjorde. Hun veide 3174g ved termin :)

Back
Topp