3D ul i dag :)

cathrine1

Glad i forumet
I dag var jeg på 3D ul. Var veldig spendt på om vi fikk se noe da jeg er 36+1 uker i dag. Men der lå lille trollet mitt å smilte så fint :) Alt står bra til og han koser seg godt der inne. Jordmor fikk tatt noen kjempe fine bilder. Men....... Da hun skulle legge alt over på cd, så virket det ikke!!!!! De bare forsvandt. Hun hadde bare printet ut 3 bilder, da jeg skulle jo få alt på cd i tillegg. Typisk min flaks!!! Stakkar dame, hu prøvde alt mulig og fikk det ikke til. Til slutt ville hun ta ul på nytt, for å få nye bilder. Men da har selvfølgelig trollungen min snudd seg helt og gjemmer seg bak morkaka!! Er det mulig??? Han synes tydelig at det var nok for i dag, han hadde jo væt så flink tidligere. Menmen, jeg fikk ihvertfall 3 kjempe flotte bilder av han, det ene med ett kjempe glis om munnen :) Så ble vi enig om at hun skulle prøve igjen senere å få frem bildene igjen, for de skal jo ikke bare forsvinne slik. Hvis ikke skal jeg komme tilbake på fredag, så prøver vi på ny :)

Det samme skjedde med meg i første graviditet...
Men,strømbrudd... Var i uke 24 da, så kom bare tilbake noen dager senere og morsomt med ekstra time:)
Men,håper det ordner seg for deg.....Kjedelig altså :(
Bra han hadde det fint hehe

Er så gøy med 3DKjempegøy du fikk noen fine bilder av han, men utrolig kjedelig bildene forsvant og hu ikke fikk de kopiert over på cd til degHåper dere får til like bra bilder på fredag

Så dumt med bildene!
Men kan tenke meg det var moro med 3D så sent i svangerskapet =)

Ja, bildene ble utrolig bra. De 3 jeg fikk ut ;) Gleder meg til ny time i dag :) Hun har ikke ringt meg ang de bildene som forsvandt, så de er vel borte vekk. Krysser fingrene for bra bilder i dag og, og at jeg får de med meg denne gang ;)

lennypenny skrev:
Hvordan gikk det ? :)
Legg gjerne ut bilder hehe

mammatil2prinsesser skrev:

lennypenny skrev:
Hvordan gikk det ? :)
Legg gjerne ut bilder hehe

Det gikk bra :) Bildene ble ikke like klare som sist, men bra alikevel :) Bilde kommer senere, da jeg må inn på pcen.

Her kommer bilde

Og et til

Nydelig da! :) Tenker det må være moro når man kan se og kanskje kjenne igjen ansiktstrekkene så tydelig!

Så moro! =) 
Kjempefine bilder

Åh så fine bilder! <3 Også god og skjønn... Skikkelig baby ...
Nå kan vi glede oss til det alle mann, for nå er alle hjertelig velkommne :)

Back
Topp