3D UL i dag <3

overasket

Forumet er livet
VIP
Da var det endelig min tur til å se lillesnupp i magen i 3D <3
Det var en litt blandet opplevelse, følte at vi møtte en veldig uengasjert JM og lillerusket var heller ikke særlig samarbeidsvillig, hun hadde begge hendene foran ansiktet pluss bena over hode og navlesnoren foran ansiktet, men litt fikk vi jo sett :)

Jeg sa også at jeg hadde hørt om andre som har fått komme tilbake når bildene blir dårligere, det brukte de nå egentlig ikke, men hvis jeg kunne komme senere på dagen kunne hun jo se om hun hadde snudd på seg, så jeg var innom en tur til på ettermiddagen, men rampetrollet lå på samme måten :p
Men på andre runde lå hun såpass rolig at JM fikk noen bilder av hendene foran ansiktet :)

Ellers fikk vi bekreftet at det er en liten jente som gjemmer seg der inne :)

Her er de to beste bildene fra den første runden:
Untitled-2 copy.jpg

Og her er det beste av ansiktet pluss bilder av hendene fra andre runde:
Untitled-1 copy.jpg

Kjempegøy med 3D ul uansett om bildene ikke alltid blir de beste :) Det viktigste er jo tross alt å få en bekreftelse på at lille i magen vokser slik h*n skal og har det bra :) <3 Jeg får desverre ikke opp bildene (bruker appen).. Ser ut som de kanskje er for store, for de står liksom bare å "laster inn" uten at det kommer noe...

Kjempegøy med 3D ul uansett om bildene ikke alltid blir de beste :) Det viktigste er jo tross alt å få en bekreftelse på at lille i magen vokser slik h*n skal og har det bra :) <3 Jeg får desverre ikke opp bildene (bruker appen).. Ser ut som de kanskje er for store, for de står liksom bare å "laster inn" uten at det kommer noe...

Prøver med en mindre utgave her da :)

lite 2.jpg

lite2.jpg

Takk, jeg synes også hun ser nydelig ut <3

Nydelig liten frøken:) så ut som hun hadde masse hår

Haha :D ja ser sånn ut, men regner med at det bare er på ul bildene, guttene har ikke fått hår før de har passert 1,5 år, kan jo godt hende at lillerusket får litt mer, men regner ikke med noen manke fra start ;)

Haha :D ja ser sånn ut, men regner med at det bare er på ul bildene, guttene har ikke fått hår før de har passert 1,5 år, kan jo godt hende at lillerusket får litt mer, men regner ikke med noen manke fra start ;)
Aldri si aldri:) jenta vår hadde minimalt med hår og gutten vår lignet et lykketroll når han kom ut:p

Så koselig med 3D bilder. :) Det er en god påminnelse om hva vi har i vente i enden her! Ser på vesla nesten hver dag jeg ;)

Så koselig med 3D bilder. :) Det er en god påminnelse om hva vi har i vente i enden her! Ser på vesla nesten hver dag jeg ;)

Ja selv om selve opplevelsen var litt variabel er jeg utrolig glad for disse bildene som ble såpass fine, kikker også på henne med jevne mellomrom <3

Back
Topp