3D ul i 26

£ille£en

Forelsket i forumet
I dag skal vi på ul!! :)) gleder meg masse! Håper vi får se den lille TULLA vår! (håper vi får bekrefta d 110% på att d er en hun) :) flere som skal på 3D ul i uke. 26??

Sniker fra juni her! :)

Var og på 3D i uke 26, personlig synes jeg at jeg kansje skulle ventet et par uker slik at babyen hadde fått utviklet seg mer og var mer lik en baby og ikke en alien o.O
Hehe, kansje jeg bare fikk dårlige bilder. Hvor stor måler dem din baby nå til og være? Vår ble målt til 799gram og det var visst nok veldig lite til å være i uke 26.

Men lykke til idag :o)

Ja, hvordan gikk det? :-)
Kan vi få se bilde også kanskje..? Høres så artig ut med 3D ul, lurer så fælt på hvordan babyn ser ut nå!  

Nei,ikke før i uke 29 denne gang, men så gullet på 3d sist vanlig ul, da var jeg 22+1. Fikk bare kort liten stund,men fikk 1 bilde. Følte han så penere ut enn gullet jeg var på 3d med i uke 27 faktisk hehe :) Blir så mye mer virkelig på 3d,det er en liten baby, trodde første øyeblikk at hun viste meg gullet. For denne krabaten var helt som å se gullet i munnen og nesa, var så gøy å se at man kune se så like de er :)

Vi skal på 3D UL nå på torsdag. Gleder oss noe helt voldsomt. :D Er bare i uke 25, og var litt usikker på om det var for tidlig. Vi sendte epost til stedet, og de sa at det var helt fint å se babyen nå. ;)

Det var gøy! :) fikk masse fine bilder! Tru bildene har blitt fin i uke 27/28! Tulla vår hadde navlesnor og føttene i veien.. Men er god plass i magen enda så vi dytta litt på hu!

£ille£en skrev:
Det var gøy! :) fikk masse fine bilder! Tru bildene har blitt fin i uke 27/28! Tulla vår hadde navlesnor og føttene i veien.. Men er god plass i magen enda så vi dytta litt på hu!

Vet du hvor mye babyen veide nå?

850 g :)

Så moro! :)

Jeg var på 3D i uke 26 og fikk masse fine bilder. Lignet ikke noe alien, men en søt liten baby. Min ble målt til å veie ca 990 g.

Back
Topp