3D UL Fredrikstad?

Kleinstemning

Elsker forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Vi vil gjerne på 3D UL, litt fordi vi har veldig lyst å vite kjønn da jordmora ikke kunne se det på ordinær ul.
Noen anbefaler meg å gå til Moss, for de skal være de beste, noen som vet?:)

Må vi vente helt til uke 26? Burde kanskje være tidlig ute med å bestille time?:)

Fler som skal på 3D?

Anbefaler Moss jeg òg, så fornøyd! =D

I Fredrikstad vet jeg ikke, har du googlet etter det?

Klinikk bedre helse, tlf 69338693.

Der var jeg på 3d med gullet, og går der nå ofte til vanlig ul fordi jeg har lekkt fostervann, og føden bare avfeier det og mener jeg ikke gjorde det. De tok feil med gullet, så jeg tar masse privat ul for å ha det under oppsikt.

Er veldig fornøyd med jordmor der, hun jobber på sykehuset og da forsåvidt! Hun er alltid veldig nøye, hygelig, tar en alvorlig og ulmaskinen er 100% ganger bedre enn på sykehuset.
Sist jeg var der i uke 17 fikk jeg se ham i 3d også, kort stund da, hadde egentlig vanlig ul. Men 3d bestiller jeg ikke før jeg er 27 uker, er mellom 27-30 (hvis jeg ikke husker feil) det er best med 3d :)

har ikke volvat 3D?? Jeg tenkte meg egentlig tilbake dit. Jeg òg vil se kjønnet skikkelig og se om termin stemmer overens... Volvat og sykehuset hadde 6 dg mellomrom, og det syntes jeg er mye...

Back
Topp