3D-ul eller ikke?

Jeg har vært, og skal igjen denne gangen  Når du har kommet så langt i svangerskapet at det er et bra tidspunkt for 3d (er vel rundt uke 30) føles det som en eeevighet siden ordinær ul. Da er det veldig godt å få tatt en liten titt på baby en gang til. Også er det veldig koselig å få sniksett litt på hvordan h*n ser ut. Og hvis ikke kjønnet var helt tydelig på ul, så er det iallefall ikke noen tvil når man tar 3d. Så jeg syns det var verdt pengene 

Her er et bilde av lille Isak i magen. Lignet ganske mye på hvordan han så ut når han kom ut :)

Så nydelig bilde

vio skrev:
Så nydelig bilde

Tusen takk emoticon

Kattejenta skrev:
Her er et bilde av lille Isak i magen. Lignet ganske mye på hvordan han så ut når han kom ut :)

Herregud hvor nusselig, slik vil jeg også ha :-)

Vi har ikke 3d her :( men hvis jeg blir å reise til en plass hvor det er skal vi helt klart dra :D

Her er noen bilder vi fikk av storebror :) Vi kommer til å bestille 3D denne gangen også.. Det var utrolig å se barnet i magen slik.. og det var ikke vanskelig for oss å se hvem han ligner på.. underleppa er forresten mi.. første jeg sa, første sambo sa og mamma sa det samme.. "SE, haha, han har underleppa di!"

Oops, ble litt store.. men men... 

Har ikke gjort det med de to eldste barna, men vurderer å gjøre det denne gang ettersom at det er vår siste gang, og for at søskene skal få være med å se :)

ej skal :-)angra slik ej ikkje gjor det sist så no må ej berre..
er usikker på ka prisen er..rundt 1000 kr?

Jeg syns det var ok å ta i alle fall, men hun i resepsjonen anbefalte at jeg skulle drikke brus slik at babyen beveget seg, men det var ikke lurt for vi fikk ikke så bra bilder for hun sprellet hele tiden!! Så hvis du skal ta det...IKKE drikk brus like før.

Jeg skal bestille meg time for 3D UL i desember :) Var litt usikker på om jeg skulle, men etter anbefalninger av andre blir det så. Og ikke koster det noe heller så :)

Back
Topp