3D Ul *Bilder* =)

madison25

Glad i forumet
Idag var det endelig vår tur til å dra på 3D Ul! :) Lille prinsessa lå godt gjemt nede i bekkenet og lå å gjemte ansiktet sitt bak morkaken. Hun vår også veeeldig trøtt og gjespet hele tiden og suttet på fingrene sine :binkybaby men fikk da lurt oss til noen bilder likevel :taunt014

Alle målene var perfekt, og hun lå helt på gjennomsnittet når det gjalt størrelse. Fikk MASSE bilder (45stk.!) og endel videoklipp. Legger ut noen av bildene her for de som er interessert :)
Jeg er iallfall helt stupforelsket i lille prinsessa vår :love7

ultralyd uke 28+6_22.jpgultralyd uke 28+6_23.jpg ultralyd uke 28+6_29.jpg ultralyd uke 28+6_36.jpg

ååå for noen nydelige bilder... De var jo veldig klar og fin.. Skjønner godt at du er forelsket i hun der ja :love017

Hælle dussan så hærlige bilder :) absolutt ei nydelig lita jente <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig fine bilder! Så nydelig hun ser ut :) Skjønner godt at du er forelsket! :)

Åhh, så fine bilder. Helt herlig det bildet hvor hun gjesper, he he. Det er jo helt utrolig at vi bærer slike skapninger i magene våre :)

Takk! :) Ble veldig fornøyd med bildene selv også :love017 Deilig å få bekreftelse på at alt står bra til inni der :happy093

Sniker litt inn fra "før svangerskapet" :) såå nydelig <3

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

:-) får man dette på sykehuset..? Eller må man ta 3D privat? Sikkert dumt spørsmål men hehe :-)

Termin 1. januar 2014

Så fine bilder!! Sånne fikk jeg på den ordinære. Har gått til Kari Utne etter på men de bildene er ikke i nærheten engan. Noen som vett om noen flinke i stavanger område?

Nydelig :)
Må si jeg får mer å mer sansen for 3D.. har aldri likt det siden jeg synes det ser så rart ut på bildene :p men disse bildene var kjempe fine altså :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Så fine bilder!! Sånne fikk jeg på den ordinære. Har gått til Kari Utne etter på men de bildene er ikke i nærheten engan. Noen som vett om noen flinke i stavanger område?
Gå til Sigrids Ultra da vel, der jeg var ;) Hun er iallfall kjempe hyggelig og tar seg god tid slik at du skal få best mulig bilder ;)

Ligger ved siden av "Hansenhjørnet" midt i Stavanger sentrum :)

Sååå hærlig!! :)
Var også på 3D ul i dag. Og lille gutt lå også med ansiktet inn til morkaka :p hihi

Back
Topp