3D uke 35+6. Erfaring?

eia29

Flørter med forumet
Skal på ny vekstkontroll i uke 35+6, og vet at det på den maskinen går an å se 3D av babyen også, samt at hun som skal utføre ultralyden bruker å la foreldre få litt ekstra ut av kontrollene når de først er der :)

Men lurer litt på om det er mulig å i det hele tatt se noe særlig på 3D så sent?

Vi har sett 3D i uke 26 og uke 34. I uke 34 så alt bare veldig knudrete og sammenklemt ut. Glad det ikke var mitt første møte med 3D..

Ikke så enkelt å få gode bilder når de har blitt så store.

Nei jeg regnet ikke med det egentlig, tenkte bare jeg ville høre andres erfaringer rundt det :)

Har vert på 3D i mine tidligere svangerskap, men aldri så sent som dette.. :)

Jeg var på vekstkontroll da jeg var 35+5. Nå lå riktignok lillegutt med navlestrengen foran øynene og ene hånden delvis foran munnen, men jeg fikk et 3D-bilde av han som ellers var et godt bilde av ansiktet hans. Så fint andre halvdel av munnen med over- og underleppe, nese og bollekinn :love7

Tror det varierer veldig så det er vel bare prøve egentlig:p Når jeg var på 3D viste de et bilde som hang på veggen der hvor du så hele ansiktet til babyen kjempeklart og det var i uke 40:eek: Det var bare en rutinemessig vekstkontroll før fødsel mener jeg hun sa, men babyen hadde hatt så masse fostervann rundt seg at de faktisk fikk tatt et skikkelig blinkskudd;)

Så gøy! Da er det i alle fall verdt et forsøk ja :D krysser fingrene for at ting ligger til rette for et lite blinkskudd :)

Back
Topp