3D u?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Non som skal på det? Vi skal ikke,men får ekstra titt 8 uker før termin på vanlig ul da ;)

Aner ikke om vi får det. Skal på ny hjertekontroll+vekstkontroll i uke 24 og iallefall engang til etter det, men om de tilbyr 3D vet jeg ikke. Vi gidder ikke betale for det privat, så får vi det ikke, klarer vi oss uten :p

Vi tenkte å ta 3D dersom de ikke kunne se kjønnet på vanlig ultralyd. Nå var det helt tydelig at vi får gutt, så da har vi ikke helt det samme behovet. Det hadde vært gøy bare for morro skyld, men siden det er anbefalt å gjøre det etter uke 24 blir det litt upraktisk til oss. Er i Spania når jeg er 25 uker, og litt i uke 26, så skal jeg tilbake til en hektisk hverdag på jobb før vi tar ut tre nye ferieuker.. Så da vet jeg ikke om vi får tid rett og slett. I tillegg må vi kjøre 1,5 time til Trondheim for å gjøre det :-)

Jeg har bestilt meg time til da jeg er i uke 24, men d er fordi vi ikke fikk vite kjønn på den UL vi hadde nettopp :)

Hadde ikke betalt ekstra for "bare" og se hvertfall ;) men at andre gjør det er nå så. :)

jeg har planer om å bestille 3d;)

det er en opplevelse jeg ikke vil gå glipp av.

å siden mannen ikke får vært med på oul ,får han en sjanse til å ta en titt på bebisen våres på 3d;);)

er det fra uke 24 de anbefaler??:)

vi skal i uke 27. var med første, og det var verdt det. Og denne gang skal storesøster få være med=)

Skal på en i uke 26. :-) er førstegangsfødende og pappan ville gjerne være med å se gullet. :-)

Skal 9 juli ;) Hadde 3D med sønnen min også. Pluss at denne gangen ville ikke lille avsløre kjønn på OUL så ekstra spennende blir det da ;)

jeg har planer om å bestille 3d;)

det er en opplevelse jeg ikke vil gå glipp av.

å siden mannen ikke får vært med på oul ,får han en sjanse til å ta en titt på bebisen våres på 3d;);)

er det fra uke 24 de anbefaler??:)

Mener det var fra uke 24 ja :-) står sikkert på hjemmesiden deres om du vet hvor du skal :-)

Spennende er det nok :) var op kontroll på sykehus da jeg gikk med eldste,da var legen plutselig innom 3D visning på skjermen..uten og si eller forklare noe som helst,mange år siden da,

Var ikke på det med sønnen min,
har litt lyst, så vi får se :)

har planer om det ja :-) var på det med første også så vi har veldig lyst denne gangen også:-) synes det var både morsomt og koselig også kanskje de kan bekrefte kjønnet i tillegg :-)

Definitivt:)! Min bror og samboer var på det med min nevø, fikk se film av han inni magen og kunne tydelig se enkelte av trekkene og hvem han fikk de av:). Jeg ble frelst!:) noe av de fineste jeg har sett:).

Var på det med første og var en veldig fin opplevelse :) usikker på om det blir noe denne gangen siden dem har sluttet med det her i Kr.sand.. Vet ikke om jeg vil reise land og strand for det akkurat :)

Back
Topp