3D på mandag gleder meg;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
3d 1,juli og gleder meg så masse skal på lysaker ;)
både dattera mi og sønn min skal være med så det blir nok veldig stas for dem å se.
jeg er 25+5 på mandag når jeg skal dit,håper vi får bra bilder;) mamman og pappan min skal oxo være med så håper det blir en fin opplevelse for oss alle ;);)

blir spennende å se om kjønnet fortsatt er det samme som antatt fra ordinær ultralyd ;)

Vi skal også på ultralyd på mandag, gleder meg :-)

Ååå, så heldige dere er. Jeg skal ikke før 31.juli :(
Dere må få lagt ut bilde da,det er spennende! Hvor skal dere hen?

vi bor i Trøndelag så skal i Trondheim :-)

Spennende :) vi skal 9 juli og jeg gleder meg STORT, da vi håper på å finne ut kjønn ;)

ikke helt god på dette med å finne ut hvordan jeg legger ut bilder;)
men skal prøve legge ut et bilde når jeg har det ;)
har ik vært på 3d siden jeg gikk med dattera mi ,så gleder meg masse til denne gangen.

var ik på 3d med guttungen,da vi ikke ville vite kjønnet.
men nå klarer jeg ik la vær å vite ;)

Så spennende! Det er virkelig en herlig opplevelse med 3D ul :)
Vi skal 19. juli. Må ta en ekstra titt på lillebror så ikke ventetiden blir så lang ;)

Så gøy! Vi skal 15 juli :) er veldig spent på om det fortsatt er en gutt hehe

Så gøy! Vi skal 15 juli :) er veldig spent på om det fortsatt er en gutt hehe
Kjenner litt på den følelsen, jeg også. Selv om vi tydelig kunne se pung og en liten tissefant på OUL så har tanken slått meg at det sikkert er en jente alikevel :P

Kjenner litt på den følelsen, jeg også. Selv om vi tydelig kunne se pung og en liten tissefant på OUL så har tanken slått meg at det sikkert er en jente alikevel :p
her var han ikke så sikker så han har vært med de to andre, var "mest sannsynlig".. og jeg som var bombesikker på at det var en jente :p så det er jo en fin bekreftelse å se det på 3d.. der er det jo fryktelig vanskelig å ta feil hehe

her var han ikke så sikker så han har vært med de to andre, var "mest sannsynlig".. og jeg som var bombesikker på at det var en jente :p så det er jo en fin bekreftelse å se det på 3d.. der er det jo fryktelig vanskelig å ta feil hehe
"Mest sannsynlig" ja. Da skjønner jeg jo at du er litt spent ;)
Blir koselig å hilse på den lille igjen uansett da. Håper bare han ikke er like sjenert som storesøsteren var :P

"Mest sannsynlig" ja. Da skjønner jeg jo at du er litt spent ;)
Blir koselig å hilse på den lille igjen uansett da. Håper bare han ikke er like sjenert som storesøsteren var :p
Jepp :) Her har vi kjempe fine bilder av begge storesøskene, så håper å få like fine bilder denne gangen :)

Back
Topp