3d og vanlig UL bildene mine <3<3

Gaus

Betatt av forumet

oj veldig fine bilder :) gleder meg til 3d bildene når jeg ser hvor fine dine ble!!hehe

Ååå, kjempefine bilder!! Tenk at den lille der bor inni deg :D Nå gleder jeg meg til 3D!

Ja jeg syns også bildene er klare å fine;-);-) Dere har virkelig noe å se frem til når dere skal på 3d;-);-) Jeg kikker på bildene hver dag- veldig fasinerende;-)

Kjempefine bilder <3

Vi skal ikke på 3D.. var ikke det sist helle... 

jeg syns det andre bildet ditt også var utrooolig detaljert og klart... 

Så flotte bilder å så søt liten bebis! Nå må jeg også bestille 3D ul for sånne bilder vil jeg også ha!! Bor ikke du i Stavangerområdet? Hvor var du i så fall på ul?

Moni81 skrev:
Så flotte bilder å så søt liten bebis! Nå må jeg også bestille 3D ul for sånne bilder vil jeg også ha!! Bor ikke du i Stavangerområdet? Hvor var du i så fall på ul?

Syns også  han er skjønn <3<3 Gleder meg å treffe han - å og for å se om d er virkelig slik han ser ut....heheh
Jeg bor i Sandnes, vi får tilbud om UL hos Rune Mork Braut - så disse 3d bildene er ikke bestilt, vi fikk de bare med oss :):) Betalte 100 kroner tror jeg d var, men da fikk vi 2stk 3d bilder og 6 vanlige UL bilder
Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt time hos FemJordmødre som holder til på Forus. Tror prisen hos de er billigere enn hos Colloseum og Kolibri. Jeg var hos de når jeg var ca 13 uker på vei...veldig koselig og bra utstyr på UL :):)

lilyofthevaley skrev:
Vi skal ikke på 3D.. var ikke det sist helle... 

jeg syns det andre bildet ditt også var utrooolig detaljert og klart... 

Vi har ikke vært på 3d med de 3 andre guttene våre, å vi bestilte ikke denne type UL nå. Han tok bare3d uten å spørre:). Men var utrolig spennende. Hadde vi ikke fått disse bildene med oss hadde vi heller ikke bestilt time til 3d :):)
Alle bildene vi fikk syns jeg ble klare å fine, har sikkert fått nytt utsyr hehehe.....

Back
Topp