3D *med bilde*

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Har vært på 3D ultralyd i dag, sååå deilig å få se gullet "in real life!":) var litt skuffa over bildene, fikk lite bilder og siden baby var sjenert fikk vi ikke sett så veldig mye på henne.. Heller ikke han kunne bekrefte kjønn 100% siden hun lå godt gjemt med stumpen, men han også trodde jente, som de på oul, så jeg sier henne:P ellers var vi ikke så veldig imponert over han som utførte ultralyden! Lite engasjert, virka litt småsur, hardhendt og vi forsto ikke hva han sa (utlending).. Såå litt skuffelse i forhold til forrige opplevelse der med mini.. men men, jeg er bare glad alt så bra ut:) ImageUploadedByBV Forum1371761110.922910.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Herlig da..
Alltid godt å se den lille..
Synn det ikke ble en like god opplevelse.

Leit at du ikke ble helt fornøyd med ultralyden,
Men det var veldig fint bilde du la ut her nå da :)
Skjønne jenta :)

Det høres akkuratt ut som samme mann som tok min 3d ul. Du va vel ikke tilfeldigvis på majorstue klinikken i Bergen vel??

Kjedelig det ble slik da, men supersøtt bilde!! :)

Det høres akkuratt ut som samme mann som tok min 3d ul. Du va vel ikke tilfeldigvis på majorstue klinikken i Bergen vel??
Jo det var jeg! Skuff:/ sist var det jo en megakoselig dame der, likte IKKE han mannen! Fikk myyye mindre og dårligere bilder enn sist også...

Har samme erfaring som deg, dama var super (var der med nr 1) og mannen var SKUFF (var der med nr 2) Nå har jeg bestilt på ultralydklinikken, for det er hun dama som er sonograf der! Uansett, gratulerer så mye med en jente i magen!! :)

Hvor mange uker var du på vei her? :) Kjempe skjønn!! :)

Tusen takk dere:) jeg var 25+2 på ultralyden i går:)

nydelig bebis <3 synd du ble skuffet da.

Så nydelig :)

Veldig nydelig jente da :) Vi skal også ta 3D om noen få uker, gleder meg :D

Jo det var jeg! Skuff:/ sist var det jo en megakoselig dame der, likte IKKE han mannen! Fikk myyye mindre og dårligere bilder enn sist også...

off.. ja.. Han var ikke noe særlig.. likte han heller ikkje. Han va så lite engasjert at det va ikkje gøy.. så ut som han gjorde ting så fort og gale for å få oss fortest mulig ut der i fra. Rart at de har så dårlig service når det er privat og folk betaler for det. De får jo dårlig rykte på seg.

off.. ja.. Han var ikke noe særlig.. likte han heller ikkje. Han va så lite engasjert at det va ikkje gøy.. så ut som han gjorde ting så fort og gale for å få oss fortest mulig ut der i fra. Rart at de har så dårlig service når det er privat og folk betaler for det. De får jo dårlig rykte på seg.
Ja, kunne ikke vært mer enig, han bare hasta seg igjennom... Veldig merkelig, det koster tross alt en del penger! Jeg kommer ikke til å gå der neste gang om det skulle bli aktuelt.. Men veldig fornøyd med en perfekt liten jente:)

Sniker fra november, kjempe søt jente :) gratulerer. Må spørre når er det best å ta 3D? Har så lyst å bestille time til det :)

Venter prinsesse 21 november :)

Sniker fra november, kjempe søt jente :) gratulerer. Må spørre når er det best å ta 3D? Har så lyst å bestille time til det :)

Fra rundt uke 24. - 28 tror jeg. Da har de fremdeles plass å boltre seg på inni magen så bildene blir klarere:) skal om tre uker (uke 26.) gleder meg!!:D

Tusen takk:) de sier mellom uke 26-30, etter det blir det litt lite plass i magen:)

Ok takk da skal jeg bestille meg en ul rundt de tidene/:) uke 19 så ikke så lenge til da :)

Ja det er fantastisk å få se baby i 3D:) med forrige var jeg 26+4 på 3D og denne gangen var jeg 25+2, syns det var midt i blinken jeg;)

Back
Topp