3D majorstuaklinikken i Bergen

snopeguri

Elsker forumet
Noen som har vært der? Er de OK? Hvor mye kostet det sånn ca? Har veldig lyst å dra dit, for å se gutten igjen, men lurer på om det er verdt pengene...?[:)] 

Jeg var der på tidlig UL i uke 7 og skal igjen om en uke. Vi betalte 1200 kr, tror det koster det samme for 3D.
Legen vi var hos var veldig rask og forklarte lite, han var også utenlandsk så det var vanskelig å forså hva han sa. Det hele var over på maks 20 min så det er en høy timespris [&:]. Jeg ba om å få en annen lege nå når jeg skal neste uke og det var helt i orden for de. Ska nå til en kvinne og håper hun er litt flinkere [:)].

var der i uke 29 og jeg syns det var verdt pengene. 

Eg var i v 25. Kosta 1000kr i fjor, og var verdt kvar krone!!!!

Jeg var der i uke 28 og betalte 1200kr, hadde den mannlige utenlandske legen, og han klarte ikke få ansikts bilder av snuppa vår.. Så fikk han inn ei dame på slutten som overtok, ba meg legge meg på siden og vips hadde vi fine ansiktsbilder allikevel. Ble veldig fornøyd med resultatet da[:D] Absolutt verdt pengene.

Jeg var der i uke 28 :)
Hadde en dame,fikk mange fine bilder(som du kan se i signaturen min )
Verdt alle pengene synes jeg..helt fantastisk...betalte 1200 kr for 45 min :)

Synes det var kjekt å se at han vokste og hvordan han lå...

Vi var der i slutten på uke 25 og fikk kjempefine bilder. Betalte 1200,- og det var verdt hver eneste krone. Hadde ei dame, og om jeg ikke husker heeeelt feil, så var hun dansk? Er nesten helt sikker på at hun hadde dansk aksent ihvertfall. Mulig jeg blander nå altså, men det var det første jeg tenkte på nå. Det ble uansett et minne for livet [:D]

ORIGINAL: britto87

MEN; sambo vil ikke bestille pga at han er kjempe redd for at vi ser kjønnet! Vi vil så gjerne forsatt ha det som en overraskelse, siden vi har holdt oss så lenge liksom. Noen som har vært der i uke 29 ca og IKKE fått vite kjønnet? Er det ikke veldig lett å se? [8|]

Jeg så kjønnet veldig godt på ordinær ul denne gang..
Men dere kan si at dere ikke vil vite kjønnet...
Hun så bare etter om det stemte siden jeg ville det...og viste hva det ble...

Back
Topp