3D idag :D

Lykke til ! Så gøy :D

Vi skal til mandag og vi gleder oss så!! :-)

Gikk det bra? Vi var for 2 uker siden og igår, men frøkna var overhode ikke interessert i å vise seg frem noen av gangene. Både hender og føtter foran ansiktet :(

Så gøy! :)
Har funnet ut jeg ikke tar flere ul nå, vært på to tidlige så :P

Her gikk det fint :) Alt var fortsatt helt perfekt og det var fortsatt gutt :D Bildene ble ikke bra, for han lå å koste seg skikkelige oppi morkaken og beveget seg hele tiden, så hun lo godt av aktivitetsnivået hannes :p Så målingene var vanskelig å ta. Vekt kunne hun si på rundt 1367 (28+2 da jeg var der) Fikk bilde av en fot og ansiktet hannes litt trødd oppi morkaken :) Ser ut som han har to horn og ligger med tungen ute :p Skikkelig djevelbaby :D image.jpegimage.jpeg

Her gikk det fint :) Alt var fortsatt helt perfekt og det var fortsatt gutt :D Bildene ble ikke bra, for han lå å koste seg skikkelige oppi morkaken og beveget seg hele tiden, så hun lo godt av aktivitetsnivået hannes :p Så målingene var vanskelig å ta. Vekt kunne hun si på rundt 1367 (28+2 da jeg var der) Fikk bilde av en fot og ansiktet hannes litt trødd oppi morkaken :) Ser ut som han har to horn og ligger med tungen ute :p Skikkelig djevelbaby :D Vis vedlegget 160043Vis vedlegget 160044

Haha så søt!!!! :D
Var det fortsatt gutt? :P
Tror jeg har gutt i magen nå selv om de sa jente på oul :P

Var på 2 stk. 3D allerede, føttene og hendene foran alt som er hver gang :/
Skal igjen til mandag, håper virkelig blir bedre denne gangen! :)

Back
Topp