3d i Drammen?

Solo super

Elsker forumet
VIP
Noen som har erfaring med det?
Hvor mye koster det og hva får man med seg ?

Jeg har alltid vært i tønsberg og vært fornøyd,men hadde vært greit å holdt seg her i nærheten :)

I tønsberg koster det 1200 og man får med seg 2d og 3d bilder og en dvd :)

Jeg aner ingenting om noe i Drammen, men vil bare si at jeg var i Tønsberg på 3D (helsesenter1), var fornøyd. Ikke de beste bildene, men du ser babyen tydelig og får en fin 4dfilm med og! Doktoren er kjempehyggelig og morsom, jeg synes det var verdt hver eneste krone. Jeg bor ikke i vestfold, reiste langt, men var på besøk hos noen da ;) Og da passet det sånn.

Noen som har erfaring med det?
Hvor mye koster det og hva får man med seg ?

Jeg har alltid vært i tønsberg og vært fornøyd,men hadde vært greit å holdt seg her i nærheten :)

I tønsberg koster det 1200 og man får med seg 2d og 3d bilder og en dvd :)
Jeg aner ikke hvordan det er med Drammen, evnt hvor tar di 3D der? Jeg veit at helsehuset på Kongsberg tar 3D, og har hørt masse positivt om di:) pris å sånn vet jeg ikke da..

Jeg aner ikke hvordan det er med Drammen, evnt hvor tar di 3D der? Jeg veit at helsehuset på Kongsberg tar 3D, og har hørt masse positivt om di:) pris å sånn vet jeg ikke da..

Vi tok 3D-UL på Helsehuset i Kongsberg. Anbefaler dem, er jo bare ca 30 min fra Drammen. Veldig hyggelig og flink jordmor og bra utstyr, men bildene ble likevel en stor skuffelse. Babyen lå klemt opp i sida slik at det ikke var nok fostervann rundt til at bildene ble bra og i tillegg lå navlestrengen foran ansiktet. På de bildene man faktisk kunne se at det var et menneske, så han ut som sjuende far i huset... Uansett, vi fikk 2D- og 3D-bilder + noen videosnutter på CD og betalte 1100 kr for det hele.

Back
Topp