3D :-D

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Var på 3D og så på lillesøster i dag :-D fikk masse flotte bilder, hun søv når vi begynte, men våknet litt etterhvert. En utrolig flott opplevelse :-D
Vi var også spent på størrelse da storebror var veldig liten til termin og lå på - 5 eller 7% da vi var på 3D med han. Håper jo snuppa blir litt større og det ser slik ut foreløpig da hun ligger på +7% :-D
Måtte ta bilde av dataskjermen så bilde er ikke optimalt da...

Vedlegg

• 1372703045922.jpg
    1372703045922.jpg
    26,1 KB · Visninger: 99
uke 26+ 2 :-)

tusen takk :-) ja hun er skjønn ;-) var på et sted i Trondheim som heter ultraportalen :-) Var spent på om det fremdeles var jente da de 2 andre har virket litt sånn usikker selv om de har sagt jente, men hun her fant et bilde på skjermen der og sa og her ser vi at det er jente så hun virket veldig sikker så da blir det nok litt jenteklærshopping snart :-)

Moro å bli jentemamma. Jeg og :)
Men fikk aldri noe prosent, hun sa bare "her er det ei jente", så da regner jeg med hu var sikker.
Det er SÅÅÅ mye fine jenteklær, jeg har gått helt amok. Sikkert dumt siden man får nok en del gaver etterhvert. Det er jo nesten jul når de kommer:D

ja får nok mye så skal prøve å ikke ta helt av, men ja utrolig mye fine jenteklær ja :-)

Tusen takk :-) må jo si meg veldig enig da :-)

Nuuudelig da <3

Tusen takk :-)

Back
Topp