3D/4D ;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
I går bestilte venninda mi 3D for meg ;) gleder meg masse, da er jeg i ca uke 25 .
skal på lysaker der er det visst veldig bra;)
unga mine skal oxo få være med ;)
pluss mamma og venninda mi;)
1.juli blir dagen,går jo fort dit nå ;)

Så morro! 3D er jo bare fantastisk. Vi var sist og skal denne gangen og :-) Var i uke 28 sist og blir nok ca det samme igjen. Tida flyyr nå ja!! :-)

I går bestilte venninda mi 3D for meg ;) gleder meg masse, da er jeg i ca uke 25 .
skal på lysaker der er det visst veldig bra;)
unga mine skal oxo få være med ;)
pluss mamma og venninda mi;)
1.juli blir dagen,går jo fort dit nå ;)

Jeg var også på lysaker med min første ;) syns han vi var hos var veldig flink og snill :) lot oss til og med ta en liten pause fordi jenta i magen lå med ansiktet mot morkaken.. så tok han heller inn dem som skulle etter oss, imens ;) og når vi kom inn igjen, så fikk vi fine bilder av snuppa :)

Så gøy!! Og så snilt av venninna di!! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt, nei!!

så morsomt :-) Vi skal også på 3D 1.juli, jeg mener jeg er rundt 26 uker da :-)

Er det ikke slik at i uke 28-29 blir de fineste bildene?
Vi skal også bestille, men trodde vi burde vente til da.. Men det føles så leeenge til :p

Hehe vi skal også på 3D i Lysaker :)
Men vi skal allerede neste uke :)
Vi fant ut at vi skulle gjøre det samtidig som vi er å besøker familie og venner i området. På den måten får også andre deler av familien sjangsen til å bli kjent med mageboeren før fødselen :)
Vi har time 6.juni og da er vi 24+3. De anbefaler vel fra uke 24, har sett flere klinikker anbefale det ;)

Har vært i uke 25 og uke 27 i tidligere sv.skap.. denne gangen har jeg bestilt i uke 28 pga da har mannen ferie og vi må reise et stykke for å ul. :) :) Gleder meg SÅ mye :)

jeg har oxo hørt at de anbefaler fra uke 24 ;)
mange som skal på 3d utover da, blir spennende å håper på oppdateringer etter 3d besøk for dere andre;)
hørte veldig positivt om lysaker så måtte jo bare slå til da;)

Back
Topp