3D/4D ultralyd

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Noen som tenker å ta det? :) Hvor langt er dere på vei når dere har time?

Jeg har veldig lyst[emoji5] men er uke 27 nå og var anbefalt i uke 27-30 så har litt dårlig tid da [emoji28]

Har time hos gynekolog den 19.12 og hun sa at vi skulle få det da:)
Er da 29+4.

Last edited:
Det anbefales i uke 23-28 her hvor vi tenkte å bestille time. Har hørt at jo senere man tar UL, jo dårligere bilder kan det visst bli. Det er visst vanskeligere å se babyen fordi det begynner å bli trangt. :P

Nei takk. Synes de ser ut som monster på 3d bilder. 4d har jeg ikke vært borti tror jeg

Gjorde det på nr 1, men gidder ikke bruke penger på det igjen. Fikk egentlig ikke så mye ut av det.

Er 31 uker... :) helt innenfor dit jeg skal. De vil ha folk inn mellom uke 30-32 [emoji1]

Blir nok ikke det her, har sett mange dårlige eksempler på 3d-bilder hvor de ikke ser ut som mennesker [emoji14] kan heller bruke den tusenlappen på noe anna koselig [emoji14] og aldri følt behovet for det heller, men føles rart å tenke på at neste gang vi ser han er ved fødselen [emoji14]

Har vært på i uke 25. Ble anbefalt senest uke 26, siden det blir trangt med tvillinger. Moro å se hvordan de ser ut, og siden det er de første barna er det gøy å ha.

Fikk tilfeldigvis 3d sist med storebror pga ekstra oppfølging..og syns det var så fint å se ansiktet hans før han ble født(var helt lik da han kom ut):p så har time 22 des i uke 29 :)gleder meg så mye til å se lillesøster og også få en ekstra sjekk om at alt er bra!

Jeg er ikke så glad i disse 3D bildene, så synes det er toppers med «vanlig» [emoji28]

Jeg skal til ekstra oppfølging på sykehuset i uke 30 og 34. Så da får vi en liten gratis titt både med vanlig og 3D :)

Har time denne uken, uke 26, ble anbefalt å ta mellom 24 og 30 der jeg skal ta....Bestilte på Majorstuaklinikken, skal til Peter Molnar, googla ham nå i etterkant av bestillinga, og ser det er mange misfornøyde, så litt spent, må jeg si...

Skal på fredag, er i uke 27 da. Tok med storebror i uke 32 sist, ble veldig fine bilder, men noe trangt, så går heller litt tidligere denne gangen [emoji16]

Var på det forrige gang i uke 28.
Det blir ikke denne gangen, fordi jeg får ul på hver kontroll. Da føles det litt bortkastet å bruke penger på det.

Back
Topp