3D/4D ultralyd

mrs_x

Andre møte med forumet
Hei dere :)

Lurer på om du nylig har tatt 3D/4D ultralyd? Er du fornøyd? Hvilket sted i Oslo og omega er anbefalt med tanke på bilder/film, opplevelse og pris? Jeg vurderte Oslo city men ha lest en del negativt om dem, noe som gjør at jeg blir usikker. Og et siste spørsmål, hvilket uke får man best bilder?

Hei dere :)

Lurer på om du nylig har tatt 3D/4D ultralyd? Er du fornøyd? Hvilket sted i Oslo og omega er anbefalt med tanke på bilder/film, opplevelse og pris? Jeg vurderte Oslo city men ha lest en del negativt om dem, noe som gjør at jeg blir usikker. Og et siste spørsmål, hvilket uke får man best bilder?
Jeg har hatt flere ultralyder på Oslo city og vært veldig fornøyd! Hadde 3D ultralyd der i forrige svangerskap. Ellers så har jeg gått til smedstad gynekologene på masjorstuen. De er ekstremt dyktige:)

Hadde ultrlayd i uke 15 på Oslo City, tror jeg ender der på 3d også :) veldig flink gynekolog!

Skal i morgen, på ultralydklinikken på Lysaker [emoji7] var der for 7år siden også og var kjempefornøyd [emoji2][emoji1360]

Vi var på TUL på Ultralydklinikken på CC Vest og var veldig fornøyde. Har allerede bestilt 3D-UL der i tillegg, og vi gleder oss [emoji4] Min beste venninne anbefalte meg Ultralydklinikken da hun også har hatt veldig positive opplevelser der [emoji106]

Back
Topp