3D/4D ul idag!

Jeg synes ekstremt mange får så dårlige bilder. Hvem er det dere går til? :(

Jeg har bruk Ultralydklinikken og får vite alt nødvendig pluss gode bilder.
Med lillebror fikk vi 40 gode bilder på en halv time pluss alle viktige mål kontrollert.

Sniker fra desember. Vurderer å bestille 3D/4D ultralyd, er i uke 27+2. Vil dere dele bildene dere fikk og syns dere det var verdt pengene? :)
Vi fikk ett bilde og det er ikke vits i å dele det en gang for det er umulig å se noe på det:/ Fikk noen profilbilder av baby i 2D da :) Vi betalte 1200 og helt ærlig synes jeg ikke det var verdt det:p Hun vi var hos tar 1200 kroner uansett for undersøkelsen selvom man bestiller 3D. Man vet jo aldri om bildene blir bra da, så det er en sjanse man må ta :) Likevel veldig glad for at alt så fint ut med knøttet :)

Jeg synes ekstremt mange får så dårlige bilder. Hvem er det dere går til? :(

Jeg har bruk Ultralydklinikken og får vite alt nødvendig pluss gode bilder.
Med lillebror fikk vi 40 gode bilder på en halv time pluss alle viktige mål kontrollert.
Vi har fått 3D på unn når vi har vært der på kontroll. Sist var i uke 23(tror jeg) og da fikk vi dette bildet og noen flere. Alltid fått bra bilder når de har tatt 3D på unn.
7d2e6d49694bb2843e288afcacb95ba3

Vel her er er en av mine til sammenlikning. Mitt er mye mer detaljert enn de fleste andre bilder jeg ser. Og her har jeg bare tatt bilde av bildet så litt glossy
d39c471ed1850ed2a7556ce078564de4

Back
Topp