3barnsmor*30

å... koselig å bli tenkt på!!!!

joda.. formen er der... hehe.. sitter i sofan stort sett.. har satt på en klesvask og rydda litt på et bord.. ellers orker jeg ikke noe..
tror feberen er borte i dag, og litt mindre hodepine, men nå kjenner jeg virkelig hvordan halsen er.... auauauauau......[:(] er helt øm utenpå faktisk.. gjør vondt å snu på hodet, prate, gjespe og så kalrt spise og drikke..

funderer på å krabbe meg inn i dusjen en tur.. for egentlig tenker jeg at det kanskje er veldig deilig....

huffda...men du har sikkert rett, en dusj er alltid godt når man ikke er helt i slag! Hadde jeg hatt badekar skulle jeg bodd oppi der hehe

ORIGINAL: KiNiZ

huffda...men du har sikkert rett, en dusj er alltid godt når man ikke er helt i slag! Hadde jeg hatt badekar skulle jeg bodd oppi der hehe

hehe.. ja det har ikke jeg heller...
og etter svettetoktene i går tror jeg at jeg trenger en dusj.. men tror jeg må ta en ny runde ibux først... for blir helt matt av å tenke på hvor slitsomt det er å dusje... haha..høres jo dumt ut.. men sååå slapp er jeg.......

ikke kjekt å være så slapp, spes med barn og mann i hus! Du får pleie deg selv mens du er alene hjemme[:)]

ja er det jeg gjør!
takk!

God bedring herrifra også :-)) [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp