39 uker og seteleie!

IdaRoRa

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg har en liten turner i magen. Tror han har vært innom de fleste stillinger de siste ukene. I uke 37 snudde han seg fra hodeleie til tverrleie. I uke 38 var han satt seg godt til rette i seteleie. Ingenting er festa, så han kan jo fortsatt turne mer han her, men forbereder meg uansett på setefødsel nå.

Noen som vil dele erfaringer rundt setefødsel?
Eller om noen har hatt turnere i magen som har snudd seg riktig vei sånn helt på slutten?

Tok ks på seteleie. Men hadde ingen turner da:/ satt lenge i sete. Hørt om de som snur seg to dager før, ol. Ville bedt de sjekket når du kommer til fødsel, finnes ultra små ultralydd apparater som går fort å sjekke leie, sånn de kan ta forhåndsregler med Evt sete fødsel;)

Jeg har en liten turner i magen. Tror han har vært innom de fleste stillinger de siste ukene. I uke 37 snudde han seg fra hodeleie til tverrleie. I uke 38 var han satt seg godt til rette i seteleie. Ingenting er festa, så han kan jo fortsatt turne mer han her, men forbereder meg uansett på setefødsel nå.

Noen som vil dele erfaringer rundt setefødsel?
Eller om noen har hatt turnere i magen som har snudd seg riktig vei sånn helt på slutten?
Minsten her snudde seg fra seteleie til hodeleie 1 dag før fødsel:) gikk til moxa behandling. Kanskje det funker?

Back
Topp