Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja det er jo typisk min uflaks det. Fikk kjøpt cannesten og fikk pilla på plass på morran idag. Men spørs om det rekker og bli bra?? Noen som har født med sopp? I morgen skal jeg til jordmor og skal egentlig tøye. Argh at det går ann!!
Ja, sov uten truse! Jeg fikk masse sopp da jeg var yngre og en gynekolog anbefalte meg å sove uten truse på natta. Om ikke hele tiden iallefall annenhver dag eller noe.
Skal love deg jeg har gjort de 2 siste nettene lufter som bare det. Sjekke fremgang hos jordmor idag kan jeg glemme da. Blir nok fødsel til helga uansett. Vill helst være soppfri
Hvis du ikke blir kvitt soppen, ville jeg gitt beskjed på sykehuset. Babyen kan bli smittet under fødsel, og få trøske i munnen. Hvis hvis han/hun ikke blir behandlet for det, kan det igjen smitte over på brystet ved amming. Det er absolutt ikke noe godt!!
Ja det står på siste linje på helsekortet og. Har fått såre pupper de andre gangene og trenger ikke smitte opp der. Virker som kuren går fint. 3 dag og. Men kjedelig at jordmor ikke fikk tøyet og ikke kan ha sex. Begynner å bli utålmodig. Går hverdag med alt drite før fødsel. Har han tenkt og komme i det hele tatt liksom