F ~Freak~ Andre møte med forumet 21 Mai 2008 #1 Idag fikk jeg høre at det er tryggest om barna sitter i forovervendt sete![&:] Var noen venniner som hadde hørt dette... Jeg har barna mine bakovervendt, men lurer på om jeg skal snu dem da?
Idag fikk jeg høre at det er tryggest om barna sitter i forovervendt sete![&:] Var noen venniner som hadde hørt dette... Jeg har barna mine bakovervendt, men lurer på om jeg skal snu dem da?
Dollface Forumet er livet VIP 21 Mai 2008 #2 www.tryggtrafikk.no - ha dem bakovervendt du, og be venninnene dine se videoer av kræsj med forovervendt stol..
www.tryggtrafikk.no - ha dem bakovervendt du, og be venninnene dine se videoer av kræsj med forovervendt stol..
D ~D@isigeD@ier~ Forumet er livet VIP 21 Mai 2008 #3 Tror gjerne dine venninner er feilinformerte[&:][;)]
F ~Freak~ Andre møte med forumet 21 Mai 2008 #4 Ja, er det jeg tenkte på og. det MÅ da være feil.[&:] De har hatt ungene bakover, men snudde dem etter de hørte dette.. Jeg tar ikke sjansen!!!!
Ja, er det jeg tenkte på og. det MÅ da være feil.[&:] De har hatt ungene bakover, men snudde dem etter de hørte dette.. Jeg tar ikke sjansen!!!!
F ~Freak~ Andre møte med forumet 21 Mai 2008 #6 ORIGINAL: *LiseT* Hvor hadde hun hørtdette fra da lissom? Jeg vet ikke, men jeg skal spørre dem.