38!!

GRATTIS !!!! [:D][:D]  JEG ER SÅ MISSUNLIG [:o][:o]
LYKKE TIL VERTFALL

Gratulerer!!!!!!!! Er like bak deg..........

Hurra,ja nå går det fort i svingene.Jeg vil å ha han ut.Vært inne med falske veer,men det var det.Livmortapen var i full gang med modning så er jeg heldig så kommer han før.

Grattis!! Skulle ønske det var meg!

Ooojjj.. Da er det ihf ikke lenge igjen [:)]
Kan komme når som helst nå da.. Lykke til!
Alle tingene på plass??

Gratulerer sååå masse og lykke til[:)] skulle ønske d var mej[8D]

wow, tenk... snart er det over for oss.... og så er det jo ikke såååå lenge siden vi meldte oss her på terminklubben, litt nervøse og forventningsfulle!

Å, så misunnelig jeg er... Jeg vil også være 38 uker på vei og vite at nå får jeg snart se min lille jente og bli meg selv igjen. Spennende for deg nå. Lykke til! [:)]

[:D]En dag bak deg jeg

Oj, så spennende. Ikke lenge igjen da. Ganske så misunnerlig jeg da[:D] Men kommer vel dit etterhvert vi andre og. [:)]

hihi,takk takk alle sammen[:)] dere er ikke langt etter og dere burde bare glede dere til dere er hvor jeg er nå!![:D] den lille kan komme når som helst å jeg gleder meg masse til å holde nurket i mine armer[:)] alt er desverre ikke på plass.. holder på i leiligheten og mangler bil sete[&:] men det komemr nok snart[:)]

gleder meg til jeg kan si det samme. er jo like bak. lykke til og gratulerer med milepælen,

gratulerer så mye [:D]

Grattis så mye!!

Håper du slipepr å vente så lenge på den lille gutten eller enta di!!

Lykke til i dagene framover!

Klem,M

Jeg også er 38 uker på vei idag...

Back
Topp