38 uker + stripping i dag:D

Bringebær

Gift med forumet
I dag er jeg 38 uker!!:D hurra som tiden flyr! Skal opp å få Akkupunktur og strippes igjen nå 8.30! Er så utrolig spent på om det er noe fremgang. Har drøm om det i hele natt. Shit, begynner å grue meg til fødselen nå. Hadde en kjempe fin fødsel sist, så håper det blir det nå å:)

Venter nr 3 4. August:)

Lykke til :) satser på framgang hos deg :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Da er jeg tilbake. Tja, var tøyelig til 2 cm nå men ser ikke akkurat en fødsel i nærmeste fremtid:P syns ho var så snill med meg å når ho strippa for var jo ikke noe vondt. Var jo ikke noe godt sist.
Så da er det bare å vente å se. Ellers er det to nye timer i neste uke og sikkert uka etter der:P

Prøv å vær mye i aktivitet nå rett etter. Det hjalp meg begge gangene jeg ble strippet;)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Da er jeg tilbake. Tja, var tøyelig til 2 cm nå men ser ikke akkurat en fødsel i nærmeste fremtid:P syns ho var så snill med meg å når ho strippa for var jo ikke noe vondt. Var jo ikke noe godt sist.
Så da er det bare å vente å se. Ellers er det to nye timer i neste uke og sikkert uka etter der:P

Det kan vel komme noe ut av denne strippingen i dag. Blir kanskje mer effektivt jo mer moden du er eller? Håper du merker effekten fra stripping og akupunktur snart :)
Skulle ønske de ville gjør det der her også :(

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp