38 uker..JIPPI

Frøken Happy

Glad i forumet
ja nå er jeg i uke 38,for en merkeli følelse.Men godt er det,fikk min første i uke 38 så det er høye foråhåpninger her..men vet at det ikke behøver å skje enda...fikk jo svangerskapsforgiftning forrige gang å i dette svangerskapet har jeg vært helt frisk så hvem vett når det kommer til å skje..håper bare det ikke blir så lenge til[;)]var på føden i går,tokk ctg,men alt så fint ut,dem vil følge ekstra godt med nå,e det er jo veldig betryggende[:)]håper bare økonomien ordener seg snart,men nå har samboer  endeli fått seg jobb..JIPPI,JIPPI,JIPPI..Så nå kan jeg egentli bare kose meg ,kansje slappe av litt å ordne i stand til bebisen kommer,ja jeg har ordnet det meste men vil ordne litt til,det er jo så morsomt[:)][:)][:)] baggen er også pakket ,kamera er fulladet,battereine er med å alt er bare lekkert..

gratulerer med 38uker, ikke lenge igjen no[;)]

GRATTIS og velkommen til 38-ukersklubben... Jeg går også bare og venter. Kan skje når som helst nå [:)]!!!

[:)]hehe ja nå er det bare å vente å se[:)][:)]gleder meg kjemmmmpe masse:)  lykke til alle dere andre også[:)][:)]

nei forhåpentlighvis er dte ikke lenge igjen,hååååper bare jeg ikke går over tia...for en grusom tanke[:(] men det går vell det også

Back
Topp