38 uker idag..

Tippehøne

Flørter med forumet
.. å få det født, seie bare eg! åååh, nå e eg så LEI av å ver vonde, trøtte å feide! Håpe jordmorå røske te det hu e go for på onsdag, så eg sleppe ei helg te me mage!

Tvile igroen sterkt på at eg føde før termin denne gang, me tanke på eg gjekk 11 dagar øve ul-termin (22 dagar øve menstermin) sist, men det e jo lov å håpa! :P

Sniker fra juli! Føler med deg! Har det akkurat samme. Kjempe lei, vil bare ha den her ungen ut nå!! 38 + 5 i dag, men ingen tegn på at noe skjer snart :( 

Tippehøne skrev:
.. å få det født, seie bare eg! åååh, nå e eg så LEI av å ver vonde, trøtte å feide! Håpe jordmorå røske te det hu e go for på onsdag, så eg sleppe ei helg te me mage!

Tvile igroen sterkt på at eg føde før termin denne gang, me tanke på eg gjekk 11 dagar øve ul-termin (22 dagar øve menstermin) sist, men det e jo lov å håpa! :P

Gratulerer med 38 uker:)
Føler med deg. Jeg har begynt å bli lei nå, er 35 uker i morgen, så jeg skjønner godt at du er lei med 3 uker lengre enn meg:):) Krysser fingrene for deg og håper det snart blir fødsel på deg:)

Back
Topp