38 uker!!! :) HURRA!

regnbuens farger

Forumet er livet
Da har jeg kommet til 38 uker i dag! WEEHEEEY!

Det hadde jeg aldri trodd da vi fant ut det var 2 bebiser i magen i begynnelsen av januar. Helt fantastisk at jeg har gått så lenge synes jeg, selv om jeg skal ærlig innrømme at det har vært tunge tak. Bekkenløsning, halsbrann, kynnere, vondt i ryggen, mye innesitting, nummen i føtter og hender, ekstremt dårlig søvn, ja... you name it! Likevel kjennes det nå så absolutt verdt hver minste lille pine jeg har hatt.

Til torsdag, om 2 (!!!) dager, blir de tatt ut med KS pga at den første ligger i seteleie og den andre ligger i tverrleie. Bekkenet mitt ble målt for lite for setefødsel, så da blir det sånn. Har gruet meg litt, men etter samtale med JM og infomøte på sykehuset kjenner jeg at dette skal nok gå greit. Selv om jeg jo selvsagt fortsatt er litt spent...

SNART I MÅL emoticon

ikke lenge igjen!!! bra at de har vært så lenge i magen da :)

lykke til på torsdag og nyt dagen idag (her er det sooooool)!

Herlig! To små dager så får du hilse på dine to små, heldiggris KS kommer til å gå kjempefint! Lykke til! Jeg kommer forhåpentligvis etter i neste uke, om ikke før

Hipp hurra! Helt fantastisk at du har fått gått så lenge til tross for de vondtene du har hatt. Jeg har vært med på to terminforum her tidligere hvor det har vært tvillinger og aldri har noen gått så lenge som det du og de fleste andre vordende tvillingmødre gjør her, tenk så bra for twinsa! :-) 
Om 2 dager er du plutselig trebarnsmor, det må være rart å tenke på. :-) 
Om planlagt keisersnitt har jeg kun hørt positive opplevelser, så det går nok veldig bra. Masse lykke til til torsdag, håper du oppdaterer oss fort, for vi kommer til å sitte her på nåler å vente! ;-) 

så flott at de har holdt seg i magen så lenge!! gratulerer og masse lykke til med fødselen om 2 dager 

Så utrolig bra at du har gått så lenge! :D Blir nok fantastisk når du får miraklene i armene dine <3 Masse lykke til, og kom gjerne med en oppdatering så fort du føler deg i fort til det :)

Krysser fingrene for deg!!

Back
Topp