38 DAGER IGJEN TIL JUL

1Hege

Forelsket i forumet
 I dag fikk jeg julestemning når jeg gikk i Trondheim.
Ikke på grunn av været for det striregnet hele dagen.
Var innom panduras og kjøpte forskjellig juleverksted aktiviteter, så skal jeg og min datter be hjem noen venner på juleverksted.
Det har vi gjort hvert år nå, det er så koslig. De har veldig mye artig på panduras, men det er jammen meg fine priser også ja!

helt vilt..38 dager???
hjelpes....går så fort alltid..hehe. ikke det at jeg ikke gleder meg til jul;) meeen den kommer alltid litt før jeg er klar for det[:D]

går fort litt penger slike steder [;)]
kjekt med sånne førjulstradisjoner.. Kos dere[:)]

Jeg har hatt julestemning en stund, dette er første året jeg virkelig gleder meg til julen kommer. Kanskje på grunn av den dårlige sommeren? Men, at det er under 40 dager til er ganske rart å tenke på. Snart er det første advendt, og pynte tid og bare stas. Håper det blir snø i år på julaften (det var ikke det i Akershus i fjor, ihvertfall ikke der jeg bor). Julegavene har jeg startet med allerede, men det blir sikkert noen "krampeinnkjøp" de siste dagene før jul, sånn blir det alltid =)
Når starter dere med å sette frem julepynt? mine lilla duker og advendtststake og lys kommer frem 1.advendt, og så når jeg ikke klarer å holde meg lengre kommer alt det røde. Juletreet pyntes ikke før lille julaften, det er en tradisjon vi har =)

Adventspynten kommer frem den 1. søndagen i advent. Kosli ja, med adventstjerne og staker og alle lilla lysene[:)]
Jeg har fram alt det lilla til lille julaften, da bytter jeg ut lilla med rødt og alle julepynten + juletreet.[:D]

Back
Topp