38+2 vekst kontroll i dag :)

Leah(prinsesse i magen)

Flørter med forumet
Inn på kontroll for og sjekke vekt på snuppa og utvikling i dag :) skulle gjerne føda i dag også,så lei og sliten og vondt :/ og går virkelig over humør og psyke...

Masse lykke til ;) snart i mål:)

Hvordan gikk d idag?:)

Inn på kontroll for og sjekke vekt på snuppa og utvikling i dag :) skulle gjerne føda i dag også,så lei og sliten og vondt :/ og går virkelig over humør og psyke...

Jeg har ikke fått tilbud om vekstetimering eller for ånde utvikling på lille i maven.. Er det noen spesiell grunn til at du/dere som har vært på dette har fått dette tilbudet? :-)

Jeg har ikke fått tilbud om vekstetimering eller for ånde utvikling på lille i maven.. Er det noen spesiell grunn til at du/dere som har vært på dette har fått dette tilbudet? :)
I mitt forrige svangerskap hadde jeg en veldig differanse på symfysemålene fra gang til gang jeg var på kontroll hos jm. Jm mistenkte stort barn og jeg slet med høyt bt så da henviste hun meg til vekst-estimering noen uker før termin. Nå hører det til historien at det ikke var noe stort barn inni der, men at hun var noen prosent under snittet. I dette svangerskapet har alle målinger vært innen normalen, så nå har jeg ikke fått dette tilbudet.. Og er såklart veldig spent på hvor stor han viser seg å være denne gang..

Jeg har ikke fått tilbud om vekstetimering eller for ånde utvikling på lille i maven.. Er det noen spesiell grunn til at du/dere som har vært på dette har fått dette tilbudet? :-)

De som har noe "litt ekstra" får tilbud om det. Jeg har hatt i sist svangerskap pga insulinirresistens og operasjon. Dette svangerskapet trodde eg at eg slapp då det var gått noen år. Men insulinirresistensen gjorde at eg måtte inn.
Andre har pga diabestes, eller andre sykdommer/ operasjoner de har hatt som kan påvirke veksten til barnet.
Eller om magen/symfysemålene viser at babyen ikke vokser som den skal så får en gjerne ekstra UL for å måle babyen.
Jordmor eller lege som henviser deg videre. En får UL og får sjekke at alt står bra til, men utenom det så er det ikke som en vanlig UL/3D, dei er mye mer koseligere. Syns eg då..

Back
Topp