Leah(prinsesse i magen)
Flørter med forumet
Inn på kontroll for og sjekke vekt på snuppa og utvikling i dag skulle gjerne føda i dag også,så lei og sliten og vondt :/ og går virkelig over humør og psyke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inn på kontroll for og sjekke vekt på snuppa og utvikling i dag skulle gjerne føda i dag også,så lei og sliten og vondt :/ og går virkelig over humør og psyke...
I mitt forrige svangerskap hadde jeg en veldig differanse på symfysemålene fra gang til gang jeg var på kontroll hos jm. Jm mistenkte stort barn og jeg slet med høyt bt så da henviste hun meg til vekst-estimering noen uker før termin. Nå hører det til historien at det ikke var noe stort barn inni der, men at hun var noen prosent under snittet. I dette svangerskapet har alle målinger vært innen normalen, så nå har jeg ikke fått dette tilbudet.. Og er såklart veldig spent på hvor stor han viser seg å være denne gang..Jeg har ikke fått tilbud om vekstetimering eller for ånde utvikling på lille i maven.. Er det noen spesiell grunn til at du/dere som har vært på dette har fått dette tilbudet?
Jeg har vært på vekstkontroll med Smulen, fordi mine to første barn hadde lav fødselsvekt.Jeg har ikke fått tilbud om vekstetimering eller for ånde utvikling på lille i maven.. Er det noen spesiell grunn til at du/dere som har vært på dette har fått dette tilbudet?
Jeg har ikke fått tilbud om vekstetimering eller for ånde utvikling på lille i maven.. Er det noen spesiell grunn til at du/dere som har vært på dette har fått dette tilbudet?