37 uker!

Dette høres akkurat ut som meg. 37 uker nå og skal ha pks. Tror endel sykehus har begynt å legge dato nærmere termin enn før.
Stressa for at fødsel skal starte tidligere her og, og jeg har i tillegg lang reiseveg til sykehus noe skjer..
Krysser fingrene for oss og føler med deg!
Åj. Spennende. Du nærmer deg jo raskt da. Mange dager igjen til PKS? Her merker jeg hver dag at kroppen blir mer og mer klar for fødsel. Har heldigvis time på sykehuset til uken. Så skal snakke litt med de så jeg føler meg mere forberedt.
 
Åj. Spennende. Du nærmer deg jo raskt da. Mange dager igjen til PKS? Her merker jeg hver dag at kroppen blir mer og mer klar for fødsel. Har heldigvis time på sykehuset til uken. Så skal snakke litt med de så jeg føler meg mere forberedt.

Her blir det i uke 36, så det nærmer seg ja! Jeg har også time til uka og får forhåpentligvis mer info. Håper det hjelper litt på roen for oss begge:)
 
Jeg pleier jo ikke å føde før tida, men en ufattelig god følelse å ha kommet til 37 uker, og være "innenfor termin". Skal prøve så godt jeg kan å ikke begynne å vente, men det er ikke så lett :hilarious: Heier på dere andre som også nærmer dere! Nå er det uansett bare uker(eller dager!) til vi har de små i armene - alle sammen:Heartred

Hei, ganske ny her. Er i veke 37 i morgen, spennande tider. Jeg har et barn fra før, men da hadde jeg PKS, så denne gangen er alt helt annerledes. Venter i spenning
 
Back
Topp