37 uker!

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Jeg pleier jo ikke å føde før tida, men en ufattelig god følelse å ha kommet til 37 uker, og være "innenfor termin". Skal prøve så godt jeg kan å ikke begynne å vente, men det er ikke så lett :hilarious: Heier på dere andre som også nærmer dere! Nå er det uansett bare uker(eller dager!) til vi har de små i armene - alle sammen:Heartred
 
Heldige deg! Jeg har halvannen uke igjen til uke 37 og jeg pleiet faktisk å føde før tida, så er litt misunnelig kjenner jeg;)
 
Er bare i uke 33. Men begynner å stresse litt. Har PKS. Så er livredd for at fødselen skal starte før. Datoen er rett før uke 39. Så synes det er litt sent i forhold til den grensa med at de fleste får 2 uker plus/minus termin. Har heller ikke fått noe som helst info enda på sykehuse så vet ikke en gang hva jeg skal gjøre om det plutselig skjer noe. :dead::dead:
 
Er bare i uke 33. Men begynner å stresse litt. Har PKS. Så er livredd for at fødselen skal starte før. Datoen er rett før uke 39. Så synes det er litt sent i forhold til den grensa med at de fleste får 2 uker plus/minus termin. Har heller ikke fått noe som helst info enda på sykehuse så vet ikke en gang hva jeg skal gjøre om det plutselig skjer noe. :dead::dead:
Jeg tror at hvis du har planlagt KS og fødsel starter tidligere du har hasteKS men egentlig det blir det samme for deg :) jeg har lest eller hørt at det er som de gjor det men husker ikke hvor
 
Heldige deg! Jeg har halvannen uke igjen til uke 37 og jeg pleiet faktisk å føde før tida, så er litt misunnelig kjenner jeg;)
Halvannen uke går fort, selv om det ikke føles slik der og da:) Dette har vært et milelangt svangerskap for min del, så de siste dagene kan ikke gå fort nok...
 
Er bare i uke 33. Men begynner å stresse litt. Har PKS. Så er livredd for at fødselen skal starte før. Datoen er rett før uke 39. Så synes det er litt sent i forhold til den grensa med at de fleste får 2 uker plus/minus termin. Har heller ikke fått noe som helst info enda på sykehuse så vet ikke en gang hva jeg skal gjøre om det plutselig skjer noe. :dead::dead:
Da ville jeg tatt en prat med jordmor. Hun vet sikkert hvordan du skal forholde deg:) Får håpe det går udramatisk for seg, og at alt går bra:Heartred
 
36+4 her, så ikke lenge igjen før jeg joiner deg over i "til termin"-klubben:hilarious:

Fikk første i uke 41 og nr 2 kom i uke 39.. så jeg forventer egentlig ikke at det skjer noe ennå. Meeen man begynner jo såklart å håpe litt nå når det er så nært :joyful:
 
Jeg er 37 + 3 i dag, tre uker til termin. Kjenner det begynner å nærme seg, men jeg er veldig forebrett på å gå over termin. Håper det ikke blir mange dagene over. Må kanskje begynne å pakke fødebagen snart.
 
Jeg tror at hvis du har planlagt KS og fødsel starter tidligere du har hasteKS men egentlig det blir det samme for deg :) jeg har lest eller hørt at det er som de gjor det men husker ikke hvor
Ja. Var det jeg og hørte tidligere hos JM en gang. Men har fortsatt ikke fått noe som helst info annet enn at det blir KS. Så må vel spørre og grave litt så jeg slipper å sitte å lure på ting:)
 
Ja. Var det jeg og hørte tidligere hos JM en gang. Men har fortsatt ikke fått noe som helst info annet enn at det blir KS. Så må vel spørre og grave litt så jeg slipper å sitte å lure på ting:)
Hm,det er jo litt rart.
 
Ja det nærmer seg virkelig! I går kveld hadde jeg regelmessige vonde kynnere - såpass at jeg begynte å lure på om ho hadde tenkt å komme...
 
Jeg er halvveis i uke 34, så enda drøyt et par uker igjen til uke 37. Men det er helt vanvittig å begynne å snuse på "innenfor termin" når vi hele veien har lurt på om han skulle komme i juni, juli, august.. :wideyed: Begynner å bli veldig klar for å møte denne rakkeren som har gitt oss så mye hodebry allerede :p ❤️
 
Jeg pleier jo ikke å føde før tida, men en ufattelig god følelse å ha kommet til 37 uker, og være "innenfor termin". Skal prøve så godt jeg kan å ikke begynne å vente, men det er ikke så lett :hilarious: Heier på dere andre som også nærmer dere! Nå er det uansett bare uker(eller dager!) til vi har de små i armene - alle sammen:Heartred
Hurra, deilig å ha nådd dit ja! :)

Jeg er bare 34+4 enda, men det nærmer seg.
 
35+2 nå, 36 dager til termin og jeg er såååå klar!
Håper hun melder sin ankomst i begynnelsen av september, blir aaaalt for lenge å vente til den 20:laughing002
 
Hihi, det blir koselig å få hilse på lille nurk ja <3
 
Er bare i uke 33. Men begynner å stresse litt. Har PKS. Så er livredd for at fødselen skal starte før. Datoen er rett før uke 39. Så synes det er litt sent i forhold til den grensa med at de fleste får 2 uker plus/minus termin. Har heller ikke fått noe som helst info enda på sykehuse så vet ikke en gang hva jeg skal gjøre om det plutselig skjer noe. :dead::dead:

Dette høres akkurat ut som meg. 37 uker nå og skal ha pks. Tror endel sykehus har begynt å legge dato nærmere termin enn før.
Stressa for at fødsel skal starte tidligere her og, og jeg har i tillegg lang reiseveg til sykehus noe skjer..
Krysser fingrene for oss og føler med deg!
 
Back
Topp