37 uker

*englefjes*

Forumet er livet
I dag er jeg 37 uker på vei og babytøyet er både vasket og strøket, så da kan hun vurdere å komme snart synes jeg!

Har vært kvalm og kastet opp siden 4. juli, så er i grunn fornøyd :)

Skal til ny runde med modningsakupunkur senere i dag og håper det gjør susen :)

Enig, nå har vi ventet nok. Sitter å venter på og komme inn på siste runde med modningsakupunktur nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig, nå har vi ventet nok. Sitter å venter på og komme inn på siste runde med modningsakupunktur nå.

Håper du får god effekt av behandlingen og at babyen din straks er her. Du har vel termin ganske snart?

Håper du får god effekt av behandlingen og at babyen din straks er her. Du har vel termin ganske snart?

Ja, på fredag. Ble ikke noe akupunktur i dag, men i morgen heller. På vei til sykehuse der vi mulig skulle snakke om igangsettelse :/

Jeg ombestemmer meg hver dag jeg, ene dagen så vil jeg ha babyen ut med én gang, andre dagen tenker jeg at det er helt greit om hun kommer på overtid. Plutselig synes jeg det gikk litt fort, er 1.mars på lørdag jo!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ombestemmer meg hver dag jeg, ene dagen så vil jeg ha babyen ut med én gang, andre dagen tenker jeg at det er helt greit om hun kommer på overtid. Plutselig synes jeg det gikk litt fort, er 1.mars på lørdag jo!

Syns hele svangerskapet har gått sykt fort. Jeg sa i hele høst at det og det gjør vi etter jul. Så kom jula og brått var det januar, og nå er det straks mars. Jeg er både klar og ikke klar kjenner jeg.

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Synes hele svangerskapet har sneglet seg avgårde jeg... Men nå har jeg vært dårlig og sykemeldt hele tiden, så da er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente...

Er så spent på å komme i gang med fødselen også dette blir min siste fødsel, så satser alt på en perfekt fødsel. Sikkert ganske tullete, men man kan jo alltids håpe!

Jeg synes også det har gått fort, til tross for at jeg har vært megadårlig i alle ukene og sykemeldt siden uke 20.

Akkurat nå har jeg ikke energi til fødsel, totalt utslitt.

Jeg synes også det har gått fort, til tross for at jeg har vært megadårlig i alle ukene og sykemeldt siden uke 20.

Akkurat nå har jeg ikke energi til fødsel, totalt utslitt.

Så kjedelig at du føler deg så sliten før fødsel. Kroppen finner nok frem noen superkrefter til fødselen :) det satser i alle fall jeg på.

Back
Topp