37 uker!!!!'

Så gøy! :) gratulerer med 37 uker :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! ;-) :-)

Ps: Det er så kjipt å ha termin i slutten av måneden altså :-P Hurra'er for dere i front, og så kommer jeg nesten 20-25 dager etter :-P

Gratulerer. :)

Grattis :) 37 + 3 her føler det går altfor treeeegt fremover nå

Hurra!!
Er bare 34 uker jeg :p hele 6 uker til termin :-o
Men er ikke klar ennå heller :p
Er klar om 3 uker tenker jeg!

Trøster meg med at om han ikke er ute av seg selv før 26. så blir jeg satt i gang på termin, så da unngår jeg vel Desember i det minste :-P

Det er bra da;) da VET du at du får hvertfall på termin;) heldig! Vil min skal komme nå disse dager. Drømte at vannet gikk i natt haha! Herregud er så babysyk at jeg tror nesten det ikke er mulig:P

37 uker i dag. Moren min er helt overbevist om at han kommer til helgen. Problemet er at jeg håper på det jeg også og kommer til å bli ekstremt skuffa dersom jeg går over termin.

Syns fra uke 30-36 gikk fort, men nå går det syyyykt sagte:( snufs! Derfor jeg håper han vil komme før he he

Synes hele svangerskapet har gått fort jeg, men det er vel fordi jeg har en fra før ;) De ti første ukene var verst, da jeg spydde, storebror hadde ikke begynt i bhg, og mannen var bortreist på kurs i ukedagene :P
Men nå er det glemt ;)
Håper denne også kommer før termin, men ender vel med at jeg går på overtid :P Storebror kom på termindagen, så hvis jeg må gå over tiden, så blir det grusomt tror jeg, men det er igjen mest pga bekkenplagene mine..

Synes hele svangerskapet har gått fort jeg, men det er vel fordi jeg har en fra før ;) De ti første ukene var verst, da jeg spydde, storebror hadde ikke begynt i bhg, og mannen var bortreist på kurs i ukedagene :P
Men nå er det glemt ;)
Håper denne også kommer før termin, men ender vel med at jeg går på overtid :P Storebror kom på termindagen, så hvis jeg må gå over tiden, så blir det grusomt tror jeg, men det er igjen mest pga bekkenplagene mine..
Skjønner:) går fortere med en eller fler fra før, mye annet å tenke på også da:) så tiden går:) dette er min første og tenker bare at jeg vil at riene skal starte haha:P

Back
Topp