37 uker og legekontroll

Fitness

Forelsket i forumet
Idag er jeg 37 uker, og har vært til kontroll. Alt var bra, og snuppis ligger fortsatt med hodet ned. Jeg var nemlig litt engstelig for at hun hadde klart å snu seg, siden det til tider har vært stor aktivitet der inne og magen har gått i bølger.

Jeg begynner å bli klar nå, og er snart i mål med det siste av forberedelser, så ja du kan bare komme
snart :-)

Nå lader jeg opp til helgens bursdagsfeiring av min 8 åring, først morgendagen der vi skal ha 22 viltre gutter i barneselskap....Hjelp! Godt vi har stort hus og stor tumleplass.... I helga fortsetter det med familieselskap, så her er det bare å brette opp ermene ;-)

Gratulerer så masse med 37 uker:-) Ja, er veldig klar her også, skal bli godt å se den lille om noen få uker:-)  Du får ha lykke til i helgen med alle de gutta:-)hehe... blir vel en god del liv da tenker jeg.

grattis med 37uker:-) og masse lykke til i helga:-)

Så bra at alt stod bra til! :-)
Puh blir sliten bare av å tenke på de selskapene du skal holde i helgen, spesiellt med 22 barn! :-o Selv skal vi feire min datters 5 års dag med familien som vi har slått sammen med hennes søskenbarn som blir 4 år til søndag, heldigvis avholdes det hos søsteren min så alt jeg skal gjøre er å bake 2 kaker. :-)

Gratulerer så mye med 37 uker :)
Phhuu.... blir svett av å tenke på 22 barn. Syns du er mer en god nok som orker det. Masse lykke til i morgen og helgen med feiring :):)

Ajaj, hva er du lagd av?? Jeg hadde ikke en gang orket at dattera mi hadde hatt med to venninner hjem!! Gratulerer med 37 uker!

Hehe må si jeg gruer meg, men det går nok bra. Det er snakk om kort tid, hvorav mye tid går bort i mat og kakespising. Heldigvis er mannen min hjemme, og søsteren min kommer en tur for å holde litt kontroll med kaoset ;-) Men litt stress er det jo må jeg innrømme, særlig når energinivået er på bunn, og jeg tar til tårene for den minste ting. Men man må selvfølgelig feire 8-åringen!! :-)

Back
Topp