37 Uker idag, og siste dag på jobb før permisjon!

Malla

Betatt av forumet
Jaa som overskriften sier så er jeg 37 Uker, og lille er ikke lenge regnet som Prematur om han skulle komme nå, men synes egentlig han kan vente enda noen uker.. Gjerne rundt termin=)..

For meg så har dette svangerskapet vært topp, forventet kvalme, kan knapt si jeg har vært d..
Forventet mye ondt å tungt, har vært plaget med bekkenet da jeg presset meg for hardt på jobb, endret på det, og har klart vært i jobb helt til idag som var min siste dag. Føles både rart og godt..

Selfølgelig så er det tungt til tider og både bøye seg, ligge godt på natta, osv. Men må si meg veldig fornøyd med å ikke vært mer plaget, vet jo at enkelte har hatt det pyton til tider..

Så utrolig digg, kjenner p til den følelsen :) har to arbeidsdager igjen selv, nå etter ferien å gleder meg til de! Har klart meg å fint gjennom hele svangerskapet, å føler litt jeg har vunnet i Lotto. JA jeg klarte det liksom :D

Nyt permisjon du!:)

Hurra for 37uker og permisjon. Å flinke du som har klart deg på arbeid!! All ære til deg :) super flink :) nå kan du nyte siste rugetiden og gjøre siste rest. Håper du har finere vær enn oss her i trøndelag ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Takk takk alle sammen, føles flott med første dag av permisjonen, nå skal fryseren fylles opp av litt div mat, ellers bare slappe av å ta det med ro:)

Back
Topp