37 uker i dag!

Sillebedille

Glad i forumet
Endelig medlem av 37 ukers-klubben jeg også! :-) har ennå ikke pakket fødebagen, men nå er ihvertfall det meste unntatt lammeskinnene vasket. Kurven er funnet fram og vi har fått en vogn som vi kan bruke fram til storebror er ferdig med å sove i sin (om en 2-3 mnd tid, forhåpentligvis...) Stellekommoden er vasket og fylt med deilig babytøy og stelleprodukter... Så nå kan du bare komme, lille Soppeline! :-)

Gratulerer med 37 uker :-D

Eg pakket min i dag sånn i tilfelle :) gratulerer med 37 uker :)

Gratulerer til deg og! Jeg jubler sånn over å ha startet permisjon. Skal få gjort ferdig alle småtingene som mangler. Bl.a. vaske soveskinnet som du nevnte! Det står på lista en av de nærmeste dagene ;)

Har pakket litt i fødebagen, men vet ett par ting til jeg må hive oppi innen de neste dagene :)

Godt med 3uker igjen!

Grattis med magiske 37 uker

Tenker det er en deilig følelse :-) Jeg er 35 i dag og har pakket bagen halvveis ferdig :P Panikk for å ikke ha det klart i tilfelle ho vil ut tidligere. Hvordan vasker dere lammeskinnet? Håndvask?

Gratulerer med 37 uker! :) Nå er babyen din ferdig! Tenk på det :)

Gratulere med 37 uker :-)

Gratulerer!
Kos deg masse!

Jeg er også 37 uker i dag:D Nå er det like før faktisk!!! Om alt er klart er jeg ikke sikker på;) men tenker at det meste kommer ganske naturlig når vi kommer hjem:) Har pakket litt i fødebagen, men bruker jo så mye av det jeg skal ha med til daglig, så føler at jeg aldri vil få den helt ferdig pakket;P

Tusen takk alle sammen! :-) Ja, det er deilig å slippe å bekymre seg for prematur fødsel lenger... Men med min flaks blir det vel overtid denne gangen! :-P

Skjønner ikke helt hvorfor jeg drøyer sånn med den fødebagen forresten... Er jo bare å få det gjort! Får ta det i løpet av helgen...

Back
Topp