37 uker i dag ;) johooo!!!!

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
nå nærmer det seg termin gitt;)
farlig nærme,men jeg venter veldig på å få møte jenta våres for aller første gang
begynner å føle meg som en oppblåst ballong å føler meg ikke særlig sexy på noen måte ovenfor samboer, selv om han sier jeg er det ;) ;) ;)

selv om jeg venter veldig på å få treffe jenta våres gruer jeg meg jo enormt til fødsel selv om jeg har vært igjennom dette 2 ganger før, gruer meg mere nå vettu enn jeg noen gang har gjort.

men til noe som er koselig;)
snart skal jeg reise på svangerskapskontroll å det gleder jeg meg til,bortsett fra denne veiinga;)
spennende å lytte på hjerte og høre om hodet helt sikkert har festa seg nå ;)

kjenner mye kraftige spark på høyre side,å det buler skikkelig ut noen ganger,kjennes nesten ut som en fot i sia;)

Gratulerer med 37 uker, jeg er 37+1 i dag, så vi er temmelig like :) Kjenner igjen det å ikke føle seg særlig deilig, men mannen min snakker varmt om både magen og hele meg og sier jeg er så fin, så får bare tro det er sant ;)

Jeg skal også til jm-kontroll i dag forresten ;) Lykke til til oss begge to :)

Gratulerer med ny uke, enda en uke nærmere :D

Lykke til på kontroller, begge to :)

Gratulerer med 37 uker og lykke til på jordmorkontroll :)

Hurra for 37 uker :-) nærmer seg nå!!!

Gratulerer med 37 uker, jeg er 37+1 i dag, så vi er temmelig like :) Kjenner igjen det å ikke føle seg særlig deilig, men mannen min snakker varmt om både magen og hele meg og sier jeg er så fin, så får bare tro det er sant ;)

Jeg skal også til jm-kontroll i dag forresten ;) Lykke til til oss begge to :)

ja da er vi ganske like vi da;) når har du termin ?
spennende da;) mannen min snakker oxo veldig varmt om magen å hele meg ;)
så koselig da ;)

Back
Topp